loading...
جدیدترین های اینترنت
بهاره بازدید : 158 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن میدان در دیدار میان دو تیم پرتغال و ولز، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید امشب با به ثمر رساندن یک گل و تأثیر گذاری روی گل دوم، نقش کلیدی در رسیدن پرتغال به فینال یورو 2016 داشت. وی در پایان دیدار به وب سایت رسمی یوفا گفت:

این چیزی بود که از ابتدای رقابت ها رؤیای آن را داشتیم. می دانستیم که مسیر طولانی خواهد بود و هنوز هم در تورنمنت حضور داریم. از همان ابتدای کار باور داشتیم. لحظات سختی داشتیم، اما همانطور که همیشه می گویم: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد. بازیکنان، مربی و حتی کادر پزشکی هم شایسته این بودند. آنها در زمینه آمادگی جسمانی بازیکنان عملکردی عالی داشتند. همانطور که چند روز پیش گفتم هنوز عنوانی فتح نکرده ایم، اما هنوز این رؤیا زنده است.

امیدوارم که در پایان دیدار فینال، لبخند بر لبان ما باشد و در پایان اشک شوق جاری شود. همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است. به انجام این کار نزدیک تر شده ایم و باور دارم که پیروز خواهیم شد. با سخت کوشی زیاد، تواضع و روحیه فداکاری که همیشه در کارنامه ام نشان داده ام، این نوع چیز ها شدنی هستند.

یورو 2004 خاص بود، من تنها 18 سال داشتم و آن اولین تورنمنت من بود. حالا دوباره به فینال رسیده ایم و امیدوارم که در آن برنده شویم. این تیم شایستگی اش را دارد، من و هواداران هم شایستگی اش را داریم. فکر نمی کنم خیلی ها تصور رسیدن ما به فینال را داشتند، اما به فینال رسیدیم و این باعث افتخار من است. مسلماً ما یک تیم هستیم. تیم ملی متحد است. از همان ابتدای بازی ها اینطور عمل کرده ایم. سعی کرده ام نه تنها با گلزنی بلکه با جنگدین به تیم کمک کنم. برای رسیدن به فینال باید هر 23 بازیکن حاضر در ترکیب تیم بجنگند. خیلی خوشحالم. از ته قلبم باور داشتم که پیش خواهیم رفت. شاید آغاز کار آنطور که می خواستیم نبود اما این دوی 100 متر نیست، بلکه یک ماراتن است.

وی درمورد هم تیمی خود، گرت بیل هم گفت:

من در پایان بازی با گرت بیل صحبت کردم و به خاطر تورنمنتی که داشت و به خاطر دستاورد های ولز، به او تبریک گفتم.

و در نهایت راجع به برابری با رکورد گلزنی میشل پلاتینی در تاریخ رقابت های یورو گفت:

شکستن رکورد ها همیشه خوب است، اما مهمترین چیز برای همه بازیکنان و کادر فنی رسیدن به فینال بود. من رکورد های زیادی شکسته ام و به انجام این کار ادامه خواهم داد، اما مهمترین چیز رسیدن پرتغال به فینال بود. پرتغال تنها در کریستیانو رونالدو خلاصه نمی شود، ما یک تیم هستیم. اما امروز موفق شدم گلزنی کنم و با به ثمر رساندن این گل کمک کردم تا تیم به فینال برسد.


Google
About 50,400 results (0.93 seconds)
Search Results
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد ...
www.tarafdari.com/.../رونالدو-بهتر-است-که-شروع-ض...
Translate this page
21 hours ago - رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من ... همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است.
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد ...
khabarone.ir/news/2589188
Translate this page
20 hours ago - رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من ... همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است.
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد ...
dailykhabariran.ir/news/106576
Translate this page
20 hours ago - رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است. 0 0 0 نظر. مشاهده ادامه خبر. جدیدترین اخبار :
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد - خانه
newsfile.ir/.../رونالدو%3A+بهتر+است+که+شروع+ضع...
Translate this page
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است.
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد ...
sp.shafaqna.com/FA/IR/1000712
Translate this page
16 hours ago - رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است.
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از ... - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/.../امیدوارم-ب...
Translate this pageMehr News Agency
21 hours ago - برای پرتغال در این دیدار «کریستیانو رونالدو» و «نانی» گلزنی کردند. ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ... همیشه به آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد ...
iranmc.in/news/120086
Translate this page
امیدوارم که در پایان دیدار فینال، لبخند بر لبان ما باشد و در پایان اشک شوق جاری شود. همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است. به انجام این کار ...
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست
tnews.ir/news/aeb466127844.html
Translate this page
21 hours ago - برای پرتغال در این دیدار «کریستیانو رونالدو» و «نانی» گلزنی کردند. ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ... همیشه به آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
تیترنو -آخرین اخبار طرفداری
www.titreno.com/fa/website/134/news
Translate this page
اینتر با پیشنهادی ۴۴ میلیون یورویی در پی جذب پایه · طرفداری هم ... کلمن: پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ نبود رمزی در هر تیمی حس می شود ... رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است.
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست - خبر روز
www.khabareruz.xyz/news/312771
Translate this page
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ما به انجام آن نزدیکیم و جام را خواهیم برد. رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در دوران ... ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
ناپولی برای جذب کاندروا مصمم است | طرفداری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/news/.../ناپولی-برای-جذب-کاندروا-مصمم-است
Translate this page
طرفداری- ناپولی برای رقابت با یوونتوس نیاز به خط حمله ای قوی دارد و اکنون آن ها ... به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی برای جذب آنتونیو کاندروا مصمم است و علاقه ... بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با ... و حسرت رونالدو و بیل در پایان دیدار پرتغال و ولز (یورو 2016)ویدیو؛ گل های HD ...
دیگه چه خبر : امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ...
dgchekhabar.com/...از...باشد/-قهرمانی-از-آن-ماست
Translate this page
17 hours ago - امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در ... اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
نامه سپاهان برای فدراسیون فوتبال؛ خلیل‌زاده تا پایان فصل بازیکن ماست ...
perspolink.com/نامه-سپاهان-برای-فدراسیون-فوتبال؛-...
Translate this page
8 hours ago - بر همین اساس در نامه ارسالی سپاهان این طور قید شده است که خلیل‌زاده تا .... است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با ...
شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی پرتغال در جام جهانی مشخص شد - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1401987720555599
Translate this page
شماره پیراهن بازیکنان پرتغال در جام جهانی 2014 به شرح ذیل می باشد: 1. ... کریستیانو رونالدو (مهاجم - رئال مادرید) ... گفتنی است تیم ملی پرتغال در گروه G مسابقات با تیم های آلمان، ایالات متحده و غنا هم گروه است. ... پیاتسارونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال استورزشکاران ...
رونالدو: برای نام پرتغال تلاش می کنم - تلگرامی
telegramy.club/news/121203
Translate this page
ستاره تیم ملی پرتغال مدعی شد که برای نام کشورش و تیمش در یورو تلاش می ... برای خرید سایز کوچک عروسک جناب خان با قیمت 35000 تومان از لینک زیر وارد .... رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با ...
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال
jamp-ronaldo7.lxb.ir/pages/5
Translate this page
این بازیکن که تاکنون موفق به زدن 3 گل در این رقابت ها شده است، تاکید کرد تا .... تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت هایی یورو 2016 موفق شد با گل .... رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی ...
امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
20 hours ago - رونالدو پس از صعود به فینال: پرتغال قهرمان یورو می‌شود · فیلم هدیه جالب ... مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست ...
khabarafarin.com/news/620789/
Translate this page
18 hours ago - امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در ... اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست - شما و خبر
www.shomaokhabar.com/.../امیدوارم-بعد-از-فینال-خن...
Translate this page
21 hours ago - من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ما به انجام آن نزدیکیم و جام را خواهیم برد. رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را ...
امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد
mizbanekhabar.ir/امیدوارم-بعد-از-فینال-خنده-برلب-پ...
Translate this page
19 hours ago - رونالدو پس از صعود به فینال: پرتغال قهرمان یورو می‌شود · ده بازیکن برتر ... مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد - خبرگرام
khabargram.com/.../امیدوارم-بعد-از-فینال-خنده-برلب...
Translate this page
17 hours ago - ... پرتغال 1395/4/16 · ایران قهرمان مسابقات جهانی ربوکاپ شد 1395/4/16 · «نقش جهان» ... مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
24 در 24؛ هفدهم تیر 95 - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/24-در-24؛-هفدهم-تیر-95/
Translate this page
17 mins ago - وست هم با دستمزد هفته ای 150 هزار پوند، خواهان جذب توز است؛ توز هفته ای 250 هزار پوند می خواهد ... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ ... بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال ... پرتغال-ولز؛ نیمه نهایی یورو 2016رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و ...
هدف بعدی، سروش رفیعی؛ جنگ دوباره سرخابی آغاز می شود؟ - تراختورلینک
traxturlink.ir/هدف-بعدی،-سروش-رفیعی؛-جنگ-دوباره-...
Translate this page
سروش رفیعی دیگر ستاره نقل و انتقالات است که تیم های زیادی خواهان به خدمت ..... است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال ...
کریستیانو رونالدو: - فوتبالی‌ترین - سرخط
www.sarkhat.com/fa/news/141509837/
Translate this page
19 hours ago - امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست ... مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و آلمان ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ... که من همیشه به آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
روبن: مطمئنم که بازیکنان حاضر در یورو 2016، در آغاز فصل آماده خواهند بود
khabarver.ir/.../روبن-مطمئنم-که-بازیکنان-حاضر-در-...
Translate this page
3 hours ago - آرین روبن مطمئن است که علرغم حضور تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ در رقابت های یور و2016، این ... رونالدو که همیشه آمده هستش، بقیه رو نمیدونم! ... ویدیو؛ وقتی پاریس به تسخیر پرتغالی ها در می آید (تصاویر اختصاصی) ... بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال ...
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست | مهر
khabarpu.com/k.php?u=2KfZhduM2K/...
Translate this page
21 hours ago - من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ما به انجام آن نزدیکیم و جام را خواهیم برد. رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را ...
امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد · پاتوق ...
patogh-90.ir/.../امیدوارم-بعد-از-فینال-خنده-برلب-پر...
Translate this page
16 hours ago - مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و ... رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در ... اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید. ... پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور برگزار می‌شود ...
هواداران کریستیانو رونالدو - اخبار مربی رونالدو
ronaldofans.blogfa.com/cat-8.aspx
Translate this page
سرمربی تیم ملی پرتغال، فرناندو سانچز گفته است که با وجود کریستیانو ... در جشن قهرمانی که توسط باشگاه رئال مادرید برگزار شد، زین الدین زیدان .... اگر کار و تلاش، زیاد باشد و در تیمی مثل رئال نیز حضور داشته باشید، می ..... ما شروع ضعیفی داشتیم، اما با قدرت بازی را تمام کردیم و من نکات مثبتی از این مسابقه برداشت کردم.
اخبار ورزشی بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/اخبار-ورزشی
Translate this page
10 hours ago - باشگاه ها که می گویند اضافه پرداخت های شان را از افرادی چون شفیع زاده و ... به گزارش “ورزش سه”، با یک روز اختلاف، مراسم معارفه ژوزه مورینیو و .... کریستیانو رونالدو: امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست - سایت 1 ...
1varzesh.com/football/europe/...championship/.../124...
Translate this page
14 hours ago - من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ما به انجام آن نزدیکیم و جام را خواهیم برد. رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من ... داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را ...
خلاصه بازی پرتغال 2-0 ولز (یورو 2016) - خبر زنده
khabarezendeh.com/اخبار.../خلاصه-بازی-پرتغال-2-0-...
Translate this page
18 hours ago - دو تیم ولز و پرتغال در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرناندو سانتوس با کسب اولین پیروزی خود در طول 90 دقیقه، به فینال یورو 2016 صعود کردند.گل های پرتغال را رونالدو و نانی به ثمر رساندند. ... بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من ...
هرلحظه، جدیدترین رنکینگ تنیسور های زن جهان؛ گاربینه موگوروزا وارد می ...
harlahze.com/اخبار.../جدیدترین-رنکینگ-تنیسور-ها...
Translate this page
Jun 6, 2016 - پدیده تنیس اسپانیا با دو پله صعود، دومین تنیسور برتر جهان است. ... بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال استورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی (287)فول مچ بازی پرتغال - ولز (یورو 2016)توافق اولیه منچستر یونایتد با پوگبا؛ واکنش یوونتوس چه خواهد بود؟
اف سی بارسلونا دات آی آر | خبرگزاری - سایت تخصصی هواداران بارسلونا
www.fcabianari.ir/index/modules/evennews/
Translate this page
مزایده میکروفون CMTV که توسط رونالدو به دریاچه پرتاب شده بود ... مارک ویلموتس: من مربی هستم نه جادوگر: امشب در مورد آینده ام تصمیم نمی گیرم ... به یاد داشته باشید که برای دنبال کردن حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون تیم و بحث ..... مسابقه بعدی ما با پرتغال است. من ..... اوریالی: این ایتالیا شبیه ایتالیای قهرمان جام جهانی 1982 است.
خبرگون | امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست
www.khabargoon.ir/news.php?...باشد/+قهرمانی...ماست
Translate this page
20 hours ago - برای پرتغال در این دیدار «کریستیانو رونالدو» و «نانی» گلزنی کردند. ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ... همیشه به آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
مرجع فارسی بیل رونالدو یک گلزن ذاتی است؛ به خودمان افتخار می کنیم ...
marjafarsi.ir/.../بیل+رونالدو+یک+گلزن+ذاتی+است؛+...
Translate this page
بيل: رونالدو يک گلزن ذاتي است؛ به خودمان افتخار مي کنيم گرت بيل، ستاره تیم ملی ولز که يک سمت نگاه ها به او معطوف بود، بعد از شکست در دیدار ... کریستیانو رونالدو اظهار داشته با وجود از دست دادن پنالتی در تساوی 0-0 برابر اتریش پرتغال هنوز در یورو ... بهترین بازيکن مسابقات قهرمانی جوانان آمريکا جنوبی ۲۰۱۱بهترین بازيکن ...
هواداران کریستیانو رونالدوبلوگل
ronaldofans.bloogle.ir/
پرتغال با یکی از متوسط ترین تیم هایش توانست در عین شروع ضعیف، به جمع 8 ... به فینال سنت دنیس، به نوعی می تواند حکم تسویه حساب را برای آنان داشته باشد. ... منبع : هواداران کریستیانو رونالدوتمرین رئال مادرید در سن سیرو به پایان رسید ... اما لیگ خیلی طولانی است و اگر شما قهرمان شوید به این معنی است که شما بهتر هستید.
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...
paytakhtpress-varzeshi.wikifeed.ir/
Translate this page
این درحالی است که پرسپولیس تا به حال با 4 بازیکن لیگ برتری قرارداد امضا کرده است . ...... -برای من آلمان بین همه تیم‌های حاضر در یورو مدعی اول قهرمانی است. ..... نیمه دوم را هم پرتغالی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما ...... در این رقابت‌ها شروع ضعیفی داشته و مقابل روسیه با تساوی 1-1 متوقف شدند.
اسفند 1388 - جان برکفان منچستر یونایتد
www.man-red.blogfa.com/8812.aspx
Translate this page
همچنین من و عدنان قصد داریم در عید نوروز علاوه بر خبر های منچستر و خبر های مهم تیم ... بعداز آن اولیت با منچستر یونایتد و بعد تیم ملی انگلستان است. .... تا پایان فصل باقی مانده ، از آمار کریستیانو رونالدو در فصل 2007/08 بهتر است. ... کول اضافه میکند: "خیلی مهم است که در هنگام رقابت برای قهرمانی، از قبل تجربه داشته باشید، چون ...
سرویس ورزشی - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK
www.tabnak.ir/fa/sport
Translate this page
موضوعی که برای من در استقلال مهم بوده است، حمایت هواداران و صداقت مسئولین است ... دهد و دیگری با اظهارنظرهای به دور از واقعیت می خواهد همچنان در رسانه‌ها روی بورس باشد. .... الان هم در استقلال هستند و همان‌طور که به قلعه‌نویی خیانت کرده بودند، مطمئن باشید به ... مربی بدنساز فصل گذشته استقلال گفت: ما شانس قهرمانی در دو جام را داشتیم اما ...
پایان بازی : رئال مادرید ۳ - ۱ بارسلونا / اولین باخت بارسلونا در لالیگا ...
barcanews.org/post/24865/
Translate this page
Oct 25, 2014 - رئال مادرید ( 3 ) : رونالدو ( دقیقه ی 34 ) . ...... خدایش سوارز با این که بازی اولش بود از مسی و نیمار بهتر بود. ..... دوستان رو راست باشیم، این بارسا بارسای گواردیولا است؟ ...... بارسلونا بدون مسی میشه ضعیف تر از زرت کاران مشهد. .... می ذاشت خیلی بهتر کار می کرد،پیکه هم که کلا افت شدیدی داشته و اگر من به جای مسؤلین ...
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.wikirss.ir/
ویکی ار اس اس بزرگترین آرشیو مطالب سایت های پارسی می باشد که به صورت خودکار ... رونالدو نیز تاکنون ۶ گل در این جام به ثمر رسانده است و امید اصلی پرتغال برای درخشش ... پله در پایان از تیم ملی آلمان و فرانسه به عنوان دو مدعی دیگر برای قهرمانی نام برد ... نیمه اولبازی برخلاف انتظار با برتری تیم رومانی شروع شد و این تیم بهتر ...
وان نیوز | پرونده کامل ماجرای پرویز هادی و کمیل قاسمی؛ سمفونی سکوت!
onenews.ir/.../پرونده-کامل-ماجرای-پرویز-هادی-و-کمیل-...
Translate this page
در مسابقه سوم که تعیین کننده ملی پوش المپیکی وزن 125 کیلوگرم بود، کمیل قاسمی با ... ورزشکار المپیکی این وزن، عملکرد هادی و قاسمی در مسابقات بین المللی می باشد! ... موومان دوم: سهمیه این وزن را در المپیک چه کسی کسب کرده است؟ ... البته در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد امریکا که اخیرا با قهرمانی ایران به پایان رسید، هم کمیل ...
هواداران کریستیانو رونالدو یاس
ronaldofans.ea3.ir/
Translate this page
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با حضور در دیدار شب گذشته این تیم در .... این برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان است که رئال و اتلتیکو در فینال به ..... رونالدو برای فینال میلان باید آمادگی کامل رو داشته باشد و به همین دلیل در ۲ بازی ...... قهرمانی در لیگ قهرمانان رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد و من این را از ته ...
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...
paytakhtpress-varzeshi.sotiba.ir/
سوتیبا بزرگترین آرشیو مطالب سایت های برتر ایرانی می باشد که به صورت خودکار به ... لازم به ذکر است که برخی از بازیکنان یاد شده، قراردادشان با استقلال به پایان ...... بازیکنی که 5 سال پیش می‌گفت از کریس رونالدو بهتر است، اما پاسخ رونالدو را ...... در این رقابت‌ها شروع ضعیفی داشته و مقابل روسیه با تساوی 1-1 متوقف شدند.
کریستیانو رونالدو cr731 - مطالب بهمن 1393
cr731.mihanblog.com/post/archive/1393/11/page/2
Translate this page
Feb 11, 2015 - من با هیچ کسی صحبت نکردم و آنها را نمی شناسم اما عکسها نباید منتشر می ... حریف رئال در چمپیونزلیگ شالکه است که حریف چندان قدری به شمار نمی رود و ... رئال باید مثبت فکر کند و همان رئال باشد که بود . ... با این مثلث قهرمان اروپا و جهان شدیم . ... رباط متقاطع قدامی یا مصدومیت‌های شدید اینگونه داشته باشید، تا پایان ...
کروس: بازی کردن فرانسه در خانه، باعث افرایش فشار بر روی آنها می شود
bings.ir/کروس-بازی-کردن-فرانسه-در-خانه-باعث-افرا...
Translate this page
17 hours ago - ... این تیم کمتر باشد و تونی کروس معتقد است این موضوع، باعث افزایش فشار بر ... بازیکنانی که ماندند از خیلی بهتر هستند/می توانیم تیم خوبی بسازیم · پیشنهاد ... رونالدو پس از صعود به فینال: پرتغال قهرمان یورو می شود · اوقات شرعی ... است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با ...
سفید های مادریدی گیل پیکس
madridistarmcf.gilpix.ir/
رائول: کریستیانو رونالدو باور نکردنی است؛ رکورد ها هرگز برای من مهم نبوده اند ... کریستیانو با توجه به دستاورد هایی که طی 6 سال داشته است و به طور میانگین در هر فصل بیش از .... منبع : سفید های مادریدیعملکرد مثبت بنزما در چالش بنیتز ..... در پایان دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید و مالمو در کشور ...
امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ماست - واضح
vazeh.com/.../امیدوارم-بعد-از-فینال-خنده-شادی-بر-لب...
Translate this page
21 hours ago - کریستیانو رونالدو: امیدوارم بعد از فینال خنده شادی بر لبمان باشد/ قهرمانی از آن ... من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ... آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.
فردا از تراکتورسازی مدل 95-96 رونمایی می شود : تبریز فوتبال نیوز
www.tfnews.ir/post.php?id=56220&title...
Translate this page
... ‌شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد و حضور هواداران نیز در ورزشگاه بلامانع می باشد. ... 5 نکته خواندنی از مخیتاریان، بازیکن جدید منچستر یونایتد (با زیرنویس فارسی).
رونالدو - تبلیغات متنی
wof90.gilpc.ir/
Translate this page
منبع : فوتبال جهاندکو: مورینیو مربی کاملی برای یونایتد است .... همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان می‌توانست خوب باشد اما این اتفاق نیفتاد. ..... ضعیف بودند – بگویم که، با وجود اینکه من با شما هستم، اگر شما بهتر نشوید من در طول بازی ..... رائول 38 ساله گفته: «شما باید در سال‌های بعد انتظار داشته باشید اتلتیکو قهرمان اروپا شود.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 7,469
  • بازدید کلی : 49,910