loading...
جدیدترین های اینترنت
بهاره بازدید : 125 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

تبلیغات در اینترنت چه مزایایی دارد؟

 

مزایای تبلیغات اینترنتی درمقابل تبلیغات سنتی، از نظر هزینه، قابلیت دسترسی، گستردگی بازاریابی، و قابلیت افزایش حاشیه سود بسیار فراتر است. نظر به اینکه متدهای تبلیغی چاپ و نشر سنتی آزموده شده و پابرجا هستند، اما روند تکنولوژیکی اینترنت، در هر زمینه ای از آن پیش افتاده و بهتر است. در ارزیابی این گفته، موارد زیر را در هر یک از حوزه های فوق الذکر در نظر گیرید.
برای درک بهتر تفاوت ها، باید توضیحاتی درمورد هریک از این رسانه های تبلیغاتی داده شود. تبلیغات چاپی سنتی از تضمینات عادی بازاریابی تشکیل شده است. این تضمینات شامل بروشور، نشریه، تبلیغات روزنامه، بیل بورد، کارت ویزیت، و امثال این می باشد. تبلیغات اینترنتی، آمیزه ای از دستگاه های الکترونیکی است، یک کامپیوتر یا سِروِر، که همان تضمینات بازاریابی را در وب سایت های حرفه ای مستقر می کند. در آخر، تبلیغات فروشی مثل "یکی بخرید، دوتا ببرید" یا "%20 تخفیف، فقط این هفته"، و عملکردهایی که هر شرکت باید به آن متعهد باشد ، برای انتقال آن اطلاعات به خریداران و مشتریان، به تبلیغ اضافه می شود. 


در ارزیابی هزینه های تبلیغات چاپی سنتی، هزینه های هنگفتی برای طراحی تبلیغ برای هر نوع فروش و خدمات، هزینه ی چاپ و نشر، و تسهیلات انبار کردن این بسته های تبلیغ متحمل می شود. به علاوه، هزینه ی پخش و انتشار این تبلیغات نیز باید در نظر گرفته شود؛ هزینه ی کار جمع آوری اجناس، حمل و نقل برای تحویل تبلیغات چاپ شده، و البته، هزینه ی پست. وقتی این هزینه ها در رسانه های جمعی تلویزیون و رادیو به کار بسته شود، حتی این مبلغ به اعداد پنج یا شش رقمی هم خواهد رسید. اگر یکی از این تبلیغات چاپی نیز به تصحیح اشکالات داشته باشد، باید همه ی این هزینه ها از نو پرداخت شود. برای توضیح این مطلب، هر روزنامه یا مجله ای که خواستید را باز کنید و آنها را به دقت بررسی کنید—در همه ی آنها قسمت هایی مشکل دار وجود دارد که نیازمند اصلاح و تغییر است. 


در مقابل، با اینکه هزینه ی اولیه شروع یک وب سایت اینترنتی ممکن است گهگاه با هزینه ی یک تبلیغ چاپی سنتی مخصوص یک نوع فروش قابل مقایسه باشد، اما به دلایل زیر هزینه ها به طور قابل ملاحظه ای پایین تر است؛ هیچ هزینه ای صرف پست، انبار، تحویل آگهی های تبلیغاتی، و یا طراحی برای هر آگهی جدید، نمی شود. سایت های اینترنتی قابل استفاده ی مجدد و قابل بازسازی بوده و پرداخت های ماهانه وب سایت حداقل هستند. در بررسی مزایای تبلیغات اینترنتی، مسئله ی اصلاح و تغییر اشکالات آگهی ها نیز شایان ذکر است که هیچگونه هزینه ی آنچننی صرف آن نمیشود و این اصلاحات فوراً قابل انجام هستند. 


در ارزیابی قابلیت دسترسی این تبلیغات باید گفت که تبلیغات چاپی سنتی زمان-مرکز هستند. ساعت های یک حرفه یا خدمت محدود به ساعاتی است که آنها باز باشند و در نتیجه خریداران در ساعات بسته بودن آن محدودیت خواهند داشت. به علاوه، آگهی فقط برای یک دوره ی زمانی خاص مناسب و قابل استفاده است. و به محض خاتمه ی آن دوره ی زمانی، باید همان مقدار هزینه صرف انجام کارهای آگهی جدید شود. 


درحالیکه قابلیت دسترسی یک وب سایت اینترنتی به مشتریان و خریداران این امکان را می دهد در هر زمان از 24 ساعت شبانه روز بدون هیچ تعطیلی، به اطلاعات و مهمتر از آن به فروش دسترسی داشته باشند. به علاوه، برای دادن هر آگهی جدید، نیاز به صرف همان میزان هزینه نیست، و در مدت کوتاهی نیز این کارها قابل انجام هستند. 


در ارزیابی مزایای متدهای تبلیغاتی اینترنتی در مقابل متدهای چاپی سنتی، گستردگی بازاریابی مصرف کننده شایان ذکر است که متد سنتی محدودیت های جغرافیایی بسیاری دارد و فقط در ناحیه ی محلی قابل مشاهده هستند و برای بازاریابی ملی نیاز به صرف هزینه ی بسیار هنگفتی است. 


در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملاً برعکس متد سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری و یا حتی جهانی هیچگونه محدودیتی ندارد و همه قادر به مشاهده ی این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتری داشته باشد، که در این عصر تقریباً شامل همه ی مصرف کنندگان می شود، قابل دسترسی است. 


خط آخر این است که مزایای تبلیغات از طریق اینترنت از نظر هزینه، قابلیت دسترسی، گستردگی بازاریابی، و قابلیت افزایش حاشیه سود بسیار فراتر از متد تبلیغات چاپی سنتی است. 


مزایای دیگر 

تبلیغات اینترنتی گسترده است 
با رشد اطلاعات در اینترنت، زمانی که افراد وقت خود را صرف آن می کنند نیز افزایش می یابد، و همین مسئله بازار تازه ای برای تبلیغات اینترنتی باز کرده است. اکثر کمپانی ها و شرکت های بزرگ و توانگر در جهان تمام هم و غمشان به دست آوردن یک تکه جا برای تبلیغ در اینترنت است تا همه بتوانند آگهی ها ی آنها را بخوانند و استقبال کنند. 


تبلیغات اینترنتی متمرکز است 
تبلیغات اینترنتی، متدهای متمرکز و هدفداری برای کمپانی ها و شرکت هایی که قصد تبلیغ دارند ارائه می دهد که ضمانت می کنند که همه ی افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند به طور قطع خرید هم می کنند. پس دیگر از فکر تبلیغات سنتی و قدیمی در روزنامه درآیید، تبلیغات اینترنتی را امتحان کنید! 


تبلیغات اینترنتی قابلیت ردگیری بینندگان را فراهم می کند 
برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ در روزنامه را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما تبلیغات اینترنتی این امکان را دارد که تعداد افراد بیننده ی آن تبلیغ را ردگیری کند. از این طریق مشخص میشود که چه تعداد افراد با مشاهده ی یک تبلیغ به وب سایت اصلی آن نیز سر می زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می شود. 


تبلیغات اینترنتی حق الزحمه ی اولیه ی کمتری دارد 
اگر بودجه ی محدودی دارید، تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی سنتی برای شما خواهد بود. یک تبلیغ معمولی به متد سنتی می تواند چند صد هزار تومان برای شما هزینه بتراشد. اما، با تبلیغ بر روی سایت های معروف بسیار در این هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. با این روش شما فقط زمانی باید پول بپردازید که بیننده ای روی تبلیغ شما کلیک کند. 


تبلیغات اینترنتی ارزان تر است 
به خاطر طبیعت متمرکز و هدفدار تبلیغات اینترنتی و قابلیت ردگیری موثر و کارآمد بودن تبلیغ، هزینه های وارده بسیار کمتر از تبلیغات سنتی خواهد بود. 


تبلیغات اینترنتی حوزه ی دسترسی وسیعتری دارد 
از این جهت که اینترنت در همه ی جهان قابل استفاده است، تبلیغ شما نیز می تواند توسط همه ی افراد روی کره ی زمین دیده شود. و به جای اینکه دنبال انتشاراتی ها، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مختلف باشید، با یک تبلیغ می توانید در سرتاسر جهان دیده شوید. 


و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای با اطلاع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می باشد. 



ارسال ایمیل مستقیم یا تبلیغات آنلاین؟ 

اگر شما هم به اندازه ی من در اینترنت سابقه داشته باشید، می دانید که خیلی چیزها در آن تغییر کرده است. 6 یا 7 سال قبل اگر کاری در اینترنت داشتید، برقررای ارتباط با افرادی که مایل به همکاری با شما بودند، بسیار ساده تر بود. این روزها همه چیز فرق کرده است. مردم برای گرفتن اطلاعات درمورد تولیدات یا خدمات شما، پرسشنامه های آنلاین پر می کنند اما وقتی سعی می کنید با آنها تماس برقرار کرده یا ایمیل بزنید، دیگر پاسخگوی ایمیل ها یا تماسهای شما نخواهند بود و شما دیگر خبری از آنها پیدا نخواهید کرد. 


وقتی بر روی اینترنت تبلیغ می کنید، و پرسشنامه های آنلاین دریافت می کنید، همین مسئله اتفاق می افتد. اگر سعی کنید با کسی که پرسشنامه ای دررابطه با تولیدات یا خدمات شما پر کرده است تماس برقرار کرده یا ایمیل ارسال کنید، تقریباً %90 پاسخی دریافت نخواهید کرد. 


اینترنت، غیرشخصی ترین چیزی است که طی زندگیتان با آن روبه رو خواهید شد. افراد آنلاین می شوند، سایت های زیادی را زیر و رو می کنند، و حتی اگر پیامی برای بازدید از سایت شما برایتان بگذارند، به چیزی متعهد نیستند. آنها شما را نمی بینند، شما هم نمی توانید آنها را ببینید، پس دلیل این عدم تعهد کاملاً روشن است. 


مهمتر اینکه، هزینه ی ناچیز تبلیغات بر روی اینترنت باعث شده که افراد ناباب زیادی جلب اینترنت شوند که ادعاهای مسخره و غیرمسئولانه ی زیادی دارند. 


به این دلیل، من عقیده دارم که مشتریان احتمالی نسبت به وعده هایی که در تبلیغات فروش اینترنتی داده می شود نسبت به آنچه در ایمیل های مستقیم، تلویزیون، رادیو یا روزنامه وعده داده می شود، شکاک تر هستند. 


همچنین در ایمیل های مستقیم، فرصت بسیار بهتری برای عنوان کردن نکات مهم مربوط به تقاضای خود دارید. یک بروشور یا گزارش خاص باز هم به نسبت ایمیل یا یک صفحه ی وب در این زمینه فرصت بیشتری به شما خواهد داد. 


البته تبلیغات آنلاین بر روی صفحات وب بسیار ارزان تر از ارسال ایمیل های مستقیم به افراد می باشد. تقریباً چیزی درحدود 12 بیلیون صفحه ی وب وجود دارد و هر روز 10 میلیون به آن اضافه می شود. شما می توانید بدون صرف هزینه ای خودتان یک وب سایت راه اندازی کنید. 


مردم هر روز با درخواست ها و تقاضاهای مختلف گلوله باران می شوند 
وقتی افراد برای تولیدات یا خدماتی در اینترنت جستجو می کنند، موتورهای جستجو صدها هزار وب سایت پی روی آنها قرار می دهند. ارسال پرسشنامه برای هرکدام از این وب سایت ها یا آگهی های موجود در آن بسیار ساده است و با یک کلیک انجام می گیرد. اگر یک کاربر آنلاین 10 پرسشنامه پر کند به این معنی است که هر شرکت یا کمپانی %10 شانس بسته شدن آن نمونه را دارد. این یعنی آن پرسشنامه بسیار جدی بوده است. نظر به اینکه تقریبا یکی از 10 نفر حتی زحمت جوابگویی به تماسها و ایمیل های شما را به خود نمی دهد، می توانم بگویم که شما برای بستن یکی از آنها نیاز به 100 پرسشنامه دارید. 


تفاوت اصلی بین تبلیغات اینترنتی و ارسال مستقیم ایمیل این است که وقتی شما یک کارت پستال یا نامه به گیرنده ای می فرستید، این بین او شما محفوظ است. آنها ممکن است درخواست یا تقاضای شما را بخوانند و اگر مایل بودند با شما تماس بگیرند. برخلاف پرسشنامه های آنلاین که در آن کاربرای آنلاین فرم های مخصوص را پر می کنند، هیچگونه تعهدی برای آنها نخواهد داشت. هیچ ارتباطی با شما برقرار نخواهند کرد، هیچ سوالی از شما نمی توانند بپرسند، و بنابراین شما نمی توانید اعتراضات و ایرادهای آنها را برطرف کنید. 


مردم از کسانی خرید می کنند که آنها را دوست داشته و به آنها اطمینان داشته باشند 
وقتی کسی ایمیل شما را می خواند، تنها راه کسب اطلاعات بیشتر درمورد درخواست شما، برقراری تماس با شما خواهد بود. اینکه با شما تماس بگیرند نشاندهنده ی این است که در پرسشنامه ی خود جدیت بیشتری دارند. وقتی توانستید با آنها صحبت کنید، خواهید توانست گزارشی تهیه کرده و فقط آنزمان است که فروش صورت خواهد گرفت. اگر همه چیز خوب پیش رود، آنها بدون پرس و جو از جاهای دیگر نزد شما خواهند آمد. 

به این خاطر است که هیچوقت نباید قدرت تبلیغات از طریق ایمیل مستقیم، رادیو و تلویزیون را دست کم بگیرید. وقتی از طریق این رسانه ها تبلیغ کنید، شانس صحبت کردن با مشتریان را پیدا خواهید کرد و فقط آن زمان است که می توانید آنها برای خرید از خودتان قانع کنید. اما اینترنت هیچیک از این مزایا را فراهم نمی کند. 
بهاره بازدید : 221 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

مزایای تبلیغ در اینترنت:


1. توانایی هدف قرار دادن گروههای بسیار مشخص از افراد با حداقل اتلاف پوششی شبکه

2. امکان طراحی پیام برای جذب نیازها و خواسته‌های مشخص مخاطبان

3. امکان ارتباط دوطرفه و تعاملی بین تبلیغ کننده و مخاطب

4. دسترسی جهانی و شبانه‌روزی

5. امکان اطلاع رسانی گسترده و سریع به مخاطبین

6. دارا بودن قابلیت فروش

7. امکان اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات

 


برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

 

بهاره بازدید : 141 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

مزایای تبلیغات اینترنتی


ایجاد ارتباط دوطرفه : تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد می کند. مخاطبان نه تنها تبلیغات را دریافت می کنند بلکه قادرند بازخورد بدهند و سئوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند.

ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات : تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم می سازد. این قابلیت غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری می شود.

توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان: در تبلیغات اینترنتی از روشهای متنوعی برای هدفگیری مشتریان به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات بصورت ایستا یا پویا استفاده می شود. این روشها ممکن است بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات باشند.

دسترسی جهانی و شبانه روزی: تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس می باشد که این موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن می شود.

ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان: تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان است که این به دلیل ماهیت دیجیتالی آن می باشد. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات از جمله نتایج این ویژگی تلقی می شود.

قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا: تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی تبلیغات اینترنتی استفاده می شود.

طراحی پیام آگهی: به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می توان پیامها را برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، طراحی کرد. هنگامی که ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می کنیم اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست می آید. از این رو پیام آگهی ما بسیار جذاب تر خواهد بود.

قابلیت فروش: در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی می توان بلافاصله فروش را نیز انجام داد.
• هزینه پایین و باصرفه
• عدم محدودیت زمانی تبلیغ(24 ساعته آنلاین)
• ایجاد فضای کاملا تجاری جهت افزایش فروش
• نقش آفرینی برند در ذهن کاربران
• مدت زمان بالا جهت نمایش آگهی
• ایجاد ارتباط دو طرفه
• هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت
• افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا
• افزایش بازدید، افزایش بازدید وب سایت، افزایش ترافیک وب سایت
نتیجه گیری: در مقایسه با تبلیغات سـنتی، تبلـیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است از آن جمله می توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانه روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی آسان، قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد.
بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه های دیگر می باشد. 

وب سایت شرکت بازارسازان هزاره(بخش تبلیغات در سایت های پر بیننده)
منبع : sellingway.com 


 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 725 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

مزیت های تبلیغات در اینترنت بر تبلیغات چاپی سنتی

 

602

تبلیغات اینترنتی درمقابل تبلیغات چاپی سنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی درمقابل تبلیغات سنتی، از نظر هزینه، قابلیت دسترسی، گستردگی بازاریابی، و قابلیت افزایش حاشیه سود بسیار فراتر است. نظر به اینکه متدهای تبلیغی چاپ و نشر سنتی آزموده شده و پابرجا هستند، اما روند تکنولوژیکی اینترنت، در هر زمینه ای از آن پیش افتاده و بهتر است. در ارزیابی این گفته، موارد زیر را در هر یک از حوزه های فوق الذکر در نظر گیرید.

برای درک بهتر تفاوت ها، باید توضیحاتی درمورد هریک از این رسانه های تبلیغاتی داده شود. تبلیغات چاپی سنتی از تضمینات عادی بازاریابی تشکیل شده است. این تضمینات شامل بروشور، نشریه، تبلیغات روزنامه، بیل بورد، کارت ویزیت، و امثال این می باشد. تبلیغات اینترنتی، آمیزه ای از دستگاه های الکترونیکی است، یک کامپیوتر یا سِروِر، که همان تضمینات بازاریابی را در وب سایت های حرفه ای مستقر می کند. در آخر، تبلیغات فروشی مثل "یکی بخرید، دوتا ببرید" یا "%20 تخفیف، فقط این هفته"، و عملکردهایی که هر شرکت باید به آن متعهد باشد ، برای انتقال آن اطلاعات به خریداران و مشتریان، به تبلیغ اضافه می شود.

در ارزیابی هزینه های تبلیغات چاپی سنتی، هزینه های هنگفتی برای طراحی تبلیغ برای هر نوع فروش و خدمات، هزینه ی چاپ و نشر، و تسهیلات انبار کردن این بسته های تبلیغ متحمل می شود. به علاوه، هزینه ی پخش و انتشار این تبلیغات نیز باید در نظر گرفته شود؛ هزینه ی کار جمع آوری اجناس، حمل و نقل برای تحویل تبلیغات چاپ شده، و البته، هزینه ی پست. وقتی این هزینه ها در رسانه های جمعی تلویزیون و رادیو به کار بسته شود، حتی این مبلغ به اعداد پنج یا شش رقمی هم خواهد رسید. اگر یکی از این تبلیغات چاپی نیز به تصحیح اشکالات داشته باشد، باید همه ی این هزینه ها از نو پرداخت شود. برای توضیح این مطلب، هر روزنامه یا مجله ای که خواستید را باز کنید و آنها را به دقت بررسی کنید—در همه ی آنها قسمت هایی مشکل دار وجود دارد که نیازمند اصلاح و تغییر است.  

در مقابل، با اینکه هزینه ی اولیه شروع یک وب سایت اینترنتی ممکن است گهگاه با هزینه ی یک تبلیغ چاپی سنتی مخصوص یک نوع فروش قابل مقایسه باشد، اما به دلایل زیر هزینه ها به طور قابل ملاحظه ای پایین تر است؛ هیچ هزینه ای صرف پست، انبار، تحویل آگهی های تبلیغاتی، و یا طراحی برای هر آگهی جدید، نمی شود. سایت های اینترنتی قابل استفاده ی مجدد و قابل بازسازی بوده و پرداخت های ماهانه وب سایت حداقل هستند. در بررسی مزایای تبلیغات اینترنتی، مسئله ی اصلاح و تغییر اشکالات آگهی ها نیز شایان ذکر است که هیچگونه هزینه ی آنچننی صرف آن نمیشود و این اصلاحات فوراً قابل انجام هستند.

در ارزیابی قابلیت دسترسی این تبلیغات باید گفت که تبلیغات چاپی سنتی زمان-مرکز هستند. ساعت های یک حرفه یا خدمت محدود به ساعاتی است که آنها باز باشند و در نتیجه خریداران در  ساعات بسته بودن آن محدودیت خواهند داشت. به علاوه، آگهی فقط برای یک دوره ی زمانی خاص مناسب و قابل استفاده است. و به محض خاتمه ی آن دوره ی زمانی، باید همان مقدار هزینه صرف انجام کارهای آگهی جدید شود.

درحالیکه قابلیت دسترسی یک وب سایت اینترنتی به مشتریان و خریداران این امکان را می دهد در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز بدون هیچ تعطیلی، به اطلاعات و مهمتر از آن به فروش دسترسی داشته باشند. به علاوه، برای دادن هر آگهی جدید، نیاز به صرف همان میزان هزینه نیست، و در مدت کوتاهی نیز این کارها قابل انجام هستند.

در ارزیابی مزایای متدهای تبلیغاتی اینترنتی در مقابل متدهای چاپی سنتی، گستردگی بازاریابی مصرف کننده شایان ذکر است که متد سنتی محدودیت های جغرافیایی بسیاری دارد و فقط در ناحیه ی محلی قابل مشاهده هستند و برای بازاریابی ملی نیاز به صرف هزینه ی بسیار هنگفتی است.

در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملاً برعکس متد سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری و یا حتی جهانی هیچگونه محدودیتی ندارد و همه قادر به مشاهده ی این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتری داشته باشد، که در این عصر تقریباً شامل همه ی مصرف کنندگان می شود، قابل دسترسی است.

خط آخر این است که مزایای تبلیغات از طریق اینترنت از نظر هزینه، قابلیت دسترسی، گستردگی بازاریابی، و قابلیت افزایش حاشیه سود بسیار فراتر از متد تبلیغات چاپی سنتی است.

مزایای دیگر

تبلیغات اینترنتی گسترده است 
با  رشد اطلاعات در اینترنت، زمانی که افراد وقت خود را صرف آن می کنند نیز افزایش می یابد، و همین مسئله بازار تازه ای برای تبلیغات اینترنتی باز کرده است. اکثر کمپانی ها و شرکت های بزرگ و توانگر در جهان تمام هم و غمشان به دست آوردن یک تکه جا برای تبلیغ در اینترنت است تا همه بتوانند آگهی ها ی آنها را بخوانند و استقبال کنند.

تبلیغات اینترنتی متمرکز است 
تبلیغات اینترنتی، متدهای متمرکز و هدفداری برای کمپانی ها و شرکت هایی که قصد تبلیغ دارند ارائه می دهد که ضمانت می کنند که همه ی افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند به طور قطع خرید هم می کنند. پس دیگر از فکر تبلیغات سنتی و قدیمی در روزنامه درآیید، تبلیغات اینترنتی را امتحان کنید!

تبلیغات اینترنتی قابلیت ردگیری بینندگان را فراهم می کند 
برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ در روزنامه را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما تبلیغات اینترنتی این امکان را دارد که تعداد افراد بیننده ی آن تبلیغ را ردگیری کند. از این طریق مشخص میشود که چه تعداد افراد با مشاهده ی  یک تبلیغ به وب سایت اصلی آن نیز سر می زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می شود.

تبلیغات اینترنتی حق الزحمه ی اولیه ی کمتری دارد 
اگر بودجه ی محدودی دارید، تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی سنتی برای شما خواهد بود. یک تبلیغ معمولی به متد سنتی می تواند چند صد هزار تومان برای شما هزینه بتراشد. اما، با تبلیغ بر روی سایت های معروف بسیار در این هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. با این روش شما فقط زمانی باید پول بپردازید که بیننده ای روی تبلیغ شما کلیک کند.

تبلیغات اینترنتی ارزان تر است 
به خاطر طبیعت متمرکز و هدفدار تبلیغات اینترنتی و قابلیت ردگیری موثر و کارآمد بودن تبلیغ، هزینه های وارده بسیار کمتر از تبلیغات سنتی خواهد بود.

تبلیغات اینترنتی حوزه ی دسترسی وسیعتری دارد 
از این جهت که اینترنت در همه ی جهان قابل استفاده است، تبلیغ شما نیز می تواند توسط همه ی افراد روی کره ی زمین دیده شود. و به جای اینکه دنبال انتشاراتی ها، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مختلف باشید، با یک تبلیغ می توانید در سرتاسر جهان دیده شوید.

و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای با اطلاع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می باشد.

ارسال ایمیل مستقیم یا تبلیغات آنلاین؟

اگر شما هم به اندازه ی من در اینترنت سابقه داشته باشید، می دانید که خیلی چیزها در آن تغییر کرده است. ۶ یا ۷ سال قبل اگر کاری در اینترنت داشتید، برقررای ارتباط با افرادی که مایل به همکاری با شما بودند، بسیار ساده تر بود. این روزها همه چیز فرق کرده است. مردم برای گرفتن اطلاعات درمورد تولیدات یا خدمات شما، پرسشنامه های آنلاین پر می کنند اما وقتی سعی می کنید با آنها تماس برقرار کرده یا ایمیل بزنید، دیگر پاسخگوی ایمیل ها یا تماسهای شما نخواهند بود و شما دیگر خبری از آنها پیدا نخواهید کرد.

وقتی بر روی اینترنت تبلیغ می کنید، و پرسشنامه های آنلاین دریافت می کنید، همین مسئله اتفاق می افتد. اگر سعی کنید با کسی که پرسشنامه ای دررابطه با تولیدات یا خدمات شما پر کرده است تماس برقرار کرده یا ایمیل ارسال کنید، تقریباً %۹۰ پاسخی دریافت نخواهید کرد.

اینترنت، غیرشخصی ترین چیزی است که طی زندگیتان با آن روبه رو خواهید شد. افراد آنلاین می شوند، سایت های زیادی را زیر و رو می کنند، و حتی اگر پیامی برای بازدید از سایت شما برایتان بگذارند، به چیزی متعهد نیستند. آنها شما را نمی بینند، شما هم نمی توانید آنها را ببینید، پس دلیل این عدم تعهد کاملاً روشن است.

مهمتر اینکه، هزینه ی ناچیز تبلیغات بر روی اینترنت باعث شده که افراد ناباب زیادی جلب اینترنت شوند که ادعاهای مسخره و غیرمسئولانه ی زیادی دارند.

به این دلیل، من عقیده دارم که مشتریان احتمالی نسبت به وعده هایی که در تبلیغات فروش اینترنتی داده می شود نسبت به آنچه در ایمیل های مستقیم، تلویزیون، رادیو یا روزنامه وعده داده می شود، شکاک تر هستند.

همچنین در ایمیل های مستقیم، فرصت بسیار بهتری برای عنوان کردن نکات مهم مربوط به تقاضای خود دارید. یک بروشور یا گزارش خاص باز هم به نسبت ایمیل یا یک صفحه ی وب  در این زمینه فرصت بیشتری به شما خواهد داد.

البته تبلیغات آنلاین بر روی صفحات وب بسیار ارزان تر از ارسال ایمیل های مستقیم به افراد می باشد. تقریباً چیزی درحدود ۱۲ بیلیون صفحه ی وب وجود دارد و هر روز ۱۰ میلیون به آن اضافه می شود. شما می توانید بدون صرف هزینه ای خودتان یک وب سایت راه اندازی کنید.

مردم هر روز با درخواست ها و تقاضاهای مختلف گلوله باران می شوند 
وقتی افراد برای تولیدات یا خدماتی در اینترنت جستجو می کنند، موتورهای جستجو صدها هزار وب سایت پی روی آنها قرار می دهند. ارسال پرسشنامه برای هرکدام از این وب سایت ها یا آگهی های موجود در آن بسیار ساده است و با یک کلیک انجام می گیرد. اگر یک کاربر آنلاین ۱۰ پرسشنامه پر کند به این معنی است که هر شرکت یا کمپانی %۱۰ شانس بسته شدن آن نمونه را دارد. این یعنی آن پرسشنامه بسیار جدی بوده است. نظر به اینکه تقریبا یکی از ۱۰ نفر حتی زحمت جوابگویی به تماسها و ایمیل های شما را به خود نمی دهد، می توانم بگویم که شما برای بستن یکی از آنها نیاز به ۱۰۰ پرسشنامه دارید.

تفاوت اصلی بین تبلیغات اینترنتی و ارسال مستقیم ایمیل این است که وقتی شما یک کارت پستال یا نامه به گیرنده ای می فرستید، این بین او شما محفوظ است. آنها ممکن است درخواست یا تقاضای شما را بخوانند و اگر مایل بودند با شما تماس بگیرند. برخلاف پرسشنامه های آنلاین که در آن کاربرای آنلاین فرم های مخصوص را پر می کنند، هیچگونه تعهدی برای آنها نخواهد داشت. هیچ ارتباطی با شما برقرار نخواهند کرد، هیچ سوالی از شما نمی توانند بپرسند، و بنابراین شما نمی توانید اعتراضات و ایرادهای آنها را برطرف کنید.

مردم از کسانی خرید می کنند که آنها را دوست داشته و به آنها اطمینان داشته باشند 
وقتی کسی ایمیل شما را می خواند، تنها راه کسب اطلاعات بیشتر درمورد درخواست شما، برقراری تماس با شما خواهد بود. اینکه با شما تماس بگیرند نشاندهنده ی این است که در پرسشنامه ی خود جدیت بیشتری دارند. وقتی توانستید با آنها صحبت کنید، خواهید توانست گزارشی تهیه کرده و فقط آنزمان است که فروش صورت خواهد گرفت. اگر همه چیز خوب پیش رود، آنها بدون پرس و جو از جاهای دیگر نزد شما خواهند آمد. 

به این خاطر است که هیچوقت نباید قدرت تبلیغات از طریق ایمیل مستقیم، رادیو و تلویزیون را دست کم بگیرید. وقتی از طریق این رسانه ها تبلیغ کنید، شانس صحبت کردن با مشتریان را پیدا خواهید کرد و فقط آن زمان است که می توانید آنها برای خرید از خودتان قانع کنید. اما اینترنت هیچیک از این مزایا را فراهم نمی کند.

تبلیغات اشتراکی 
درست است که ارسال ایمیل مستقیم یا تبلیغات از طریق رادیو و تلویزیون بسیار پرهزینه هستند، اما کارایی بسیار بیشتری هم دارند. برای کمتر کردن این هزینه ها می توانید از تبلیغات اشترکی استفاده کنید.

من روزنامه ی محلی را پیدا کردم که به ازای ۱۰،۰۰۰ کاغذ تبلیغاتی ۵٫۵ x 8.5 تمام رنگی فقط ۳۷۰ هزار تومان دریافت می کند. می دانید چه کار می کنم؟ از یک کمپانی دیگر تقاضا می کنم که در طرف دیگر کاغذ آگهی دهد و هزینه ام را با او نصف می کنم. اینکار واقعاً مقرون به صرفه خواهد بود.

چنانکه تبلیغات آنلاین هر روز پرطرفدارتر و شلوغ تر می شود، و موتورهای جستجو هر روز الگوریتم خود را تغییر می دهند، نباید برای حرفه های طولانی مدت روی آن حساب کنید. اگر اینکار را بکنید، دیر یا زود مشکلاتی برایتان ایجاد خواهد شد. خاطرتان باشد، تکنولوژی خیلی زود تغییر می کند .

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 183 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

اتاق کودک: شاید باورتان نشود اگر بگویم که دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی شکل گیری شخصیت و رفتارهای او است. چند وقت پیش با هم راجع به دکوراسیون اتاق دختر خانوم ها صحبت کردیم، اما امروز می خواهیم به سراغ اقا پسرهای گل برویم و ببینیم در طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم. البته در این راه از نکته نظرهای گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب هم استفاده می کنیم. با چیدانه همراه باشید و مطمئن باشید که این نکته ها حسابی کارآمد و کار ساز است و خوادنش خالی از لطف نیست.  

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
تصویر مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مبلمان اتاق کود...

 

۱. دکوراسیون اتاق پسرانه، به سبک آرزو های او

آرزو ها و خواسته های پسر کوچولوی تان می تواند منبع الهام خوبی برای دکوراسیون اتاق او باشد. برای این کار می توانید از او سوال کنید که در آینده دوست دارد که چه کاره شود، بعد هم او را با دکوراسیون اتاق پسرانه به سبک آرزویش غافل گیر کنید و مطمئن باشید که او از این کار بسیار لذت خواهد برد. 

 

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
تصویر مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مبلمان اتاق کود...

 

۲. جزئیات کمتر در طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه  

به گفته کارشناسان طراحی گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب، در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پسرانه نیازی نیست جزئیات زیادی وجود داشته باشد، دقیقا بر عکس اتاق دختر خانم ها. دکوراسیون اتاق پسرانه باید خوانا باشد و همه چیز در دسترس باشد و گرنه مجبور می شوید هر روز از او بخواهید که اتاقش را مرتب کند. 

 

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
تصویر مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مبلمان اتاق کود...

 

۳. دسترسی ها در طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه 

نکته بامزه دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پسرانه وجود دارد این است که در این اتاق ها بهتر است همه چیز در دسترس باشد. یعنی نیازی نیست که همه اجزا را از هم جدا کنید. به عنوان مثال میز تحریر و تخت و کمد ها می تواند تحت عنوان یک مجموعه کار کنند. باور کنید با این کار حسابی پسر عزیزتان را خوشحال می کنید.

۴. کاغذ دیواری های مناسب برای دکوراسیون اتاق پسرانه 

اگر قصد دارید تا از کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پسر کوچولوی تان استفاده باید روی طرح و نقش آن ها حسابی وسواس به خرج دهید. طرح هایی از شخصیت های فیلم و کارتون هایشان می تواند حسابی جذاب باشد. یا اگر به ورزش خاصی علاقه دارد صحنه ای زیبا از آن را انتخاب کنید و به پوستر روی دیوار بزنید. کلا طرح هایی که هیجان آن ها را بالا ببرد مورد پسندشان واقع می شود. 

۵. قفسه ها در دکوراسیون اتاق پسرانه 

پسرها علاقه خاصی دارند که توانایی هاشان به چشم بیاید. بنابر این بهتر است که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب آن ها قفسه ها و شلف هایی را تعبیه کنید تا بتوانند کار دستی ها و وسیله هایی که خودشان درست می کنند را روی آن ها به نمایش در بیاورند. برای این کار می توانید از طراحان گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب کمک بگیرید، آن ها قفسه هایی خلاقانه را برای اتاق پسر تان طراحی و اجرا خواهند کرد. 

۶. دکوری های دکوراسیون اتاق پسرانه

دکوری های اتاق خواب پسرانه هم باید با دقت انتخاب شوند. بهتر است که وسیله هایی که به آن ها علاقه دارند را به روش های مختلف به اتاق بیاورید. مثلا ار به ماشی خاصی علاقه دارند یک ماکت کوچک و یک تابلو از همان ماشین می تواند زیبایی طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه شما را تکمیل کند. نمونه این ایده را در عکس بالا می توانید ببینید. 

۷. طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه 

به طور کلی طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه اصلا سخت نیست. فقط کافی است که به علایق آن ها توجه کنید و آن ها را در طراحی دکوراسیون اعمال کنید. حالا به هر روشی که می توانید. برای بهتر انجام شدن این کار هم می توانید از گروه های متخصصی چون گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب کمک بگیرید. 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه وینه چوب مراجعه نمایید. 

مترجم : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

بهاره بازدید : 1403 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

پرده و لوازم پارچه ای: شاید تعدد مدل پرده ها در موقع انتخاب شما را کمی گیج کند، اما مطمئنا در آخر؛ پرده ای برنده می شود که به شما اجازه کنترل نور بهتری بدهد. در این میان پرده کرکره ای بهترین مدلی است که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد. اگر دوست دارید بدانید به چه دلیلی این پرده ها بهترین هستند با چیدانه و گروه پرده کرکره سان وی ایران  که یکی از متبحر ترین گروه ها در امر و زمینه تولید پرده کرکره ای هستند همراه باشید. 

عکس پرده کرکره آلومینیومی و چوبی از نمونه کارهای پرده کرکره سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۱. پرده های کرکره ای برای خانه های کوچک 

وقتی فضاهای خانه کوچک است، وسیله ها و مبلمان هایی که در آن استفاده می شود باید دارای کمترین تزئینات باشد. پرده های کرکره ای برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند، اگر دلیلش را می پرسید، باید بگویم به دلیل این که این نوع پرده ها فقط قاب پنجره را می پوشانند و تزئینات اضافی ندارند. 

 

پرده کرکره چوب 50 میل 2 سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۲. کنترل نور در پرده کرکره ای 

اگر می بینید که روی مناسب بودن پرده های کرکره ای برای دکوراسیون داخلی خانه های کوچک اصرار داریم در حالی که پرده های شید رول هم به همین شکل هستند به این دلیل است که این دو پرده یک تفاوت عمده دارند و آن هم در ظاهرشان است و پرده های کرکره ای قدرت کنترل نور بهتری به نسبت پرده های شید رول دارند و همین برتری آن ها باعث می شود که آن ها گزینه اول باشند. 

 

عکس پرده کرکره چوبی از نمونه کارهای پرده کرکره سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۳. انواع پرده کرکره ای برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

به گفته کارشناسان و طراحان گروه پرده کرکره سان وی ایران، پرده های کرکره ای معمولا در دو جنس آلومینیومی و چوبی تهیه و تولید می شوند. نوع آلومینیومی آن بیشتر در فضاهای اداری و فضاهای عمومی تر کاربرد دارد و نوع چوبی آن برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه مناسب تر است. البته محدودیتی برای استفاده هر کدوم از آن ها در فضاهای مختلف وجود ندارد.

 

عکس پرده کرکره آلومینیومی از نمونه کارهای پرده کرکره سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۴. پرده کرکره ای برای خانه های مدرن 

پرده کرکره ای بر خلاف تصور شما ظاهری مدرن دارد اما چون آن ها را از دیرباز در خانه ها دیده ایم فکر می کنیم که قدیمی شده اند، اما اگر سری به قسمت محصولات گروه پرده کرکره سان وی ایران بزنید می توانید ببینید که این پرده ها نیز با گذشت زمان تغییر کرده اند و حالا آن ها هم می توانند در خانه هایی با سبک دکوراسیونی مدرن جلوه گری کنند. 

 

عکس پرده کرکره آلومینیومی 2 پرده کرکره سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۵. رنگ بندی پرده های کرکره ای جهت استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

شما می توانید پرده های کرکره ای را در انواع و اقسام رنگ ها تهیه کنید. آن ها به قدری منعطف هستند که به شما این اجازه را می دهند تا رنگ آن ها را با دکوراسیون داخلی منزل تان ست کنید، پس دست بجنبانید و پرده کرکره ای مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

 

عکس پرده کرکره چوب 50 میل5 از نمونه کارهای پرده کرکره سان وی ایران
تصویر پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان ...

 

۶. پرده کرکره ای مناسب برای خانه کلاسیک 

اگر سبک دکوراسیونی خانه تان کلاسیک است، نگران نباشید، نوع چوبی پرده های کرکره ای برای دکوراسیون داخلی خانه هایی به سبک کلاسیک مناسب هستند. کافی است تا نگاهی به عکس بالا بیاندازید تا ببینید که این پرده های در چنینی دکوراسیون هایی چه نما و جلوه ای دارند. 

ضخامت پرده های کرکره 

پرده های کرکره ای دارای انواع و اقسام ضخامت ها هستند که این اجازه را به شما می دهند تا مقیاس آن ها را متناسب با مساحت فضای داخلی خانه تان انتخاب کنید. پرده هایی که دارای ضخامت کمتر هستند برای فضاهای داخلی با مساحت کم و کوچک و پرده کرکره ای با ضخامت زیاد برای فضاهای بزرگ تر مناسب هستند. 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه پرده کرکره سان وی ایران در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

بهاره بازدید : 235 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

سفر با معماری: همیشه به نزدیکی تابستان که می‌رسیم، از همان ابتدا دغدغه برنامه‌ریزی تعطیلات برای سفر رفتن در سرمان غوغا می‌کند؛ به‌ویژه کسانی که در ایام نوروز به دلایلی امکان سفر برای‌شان فراهم نشده است. اگر شما نیز قصد سفر دارید و هنوز  تصمیمی نگرفته‌اید، «چیدانه» در ادامه شما را با نقاط دیدنی ایران و تورهای طبیت گردی ایران که در فصل تابستان بسیار زیبا و خنک هستند، آشنا خواهد کرد.

کرمانشاه و طبیعت تحسین‌برانگیز آن

شاید به جرات بتوان گفت کرمانشـاه در این فصل یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای سفر می‌تواند باشد. آب و هوای خوب و معتدل و داشتن آثار باستانی و تفرجگاه‌های بی‌شمار در شهر کرمانشـاه و همین‌طور طبیعت بکر همراه مردمان ‌مهمان‌نواز آن باعث انتخاب این شهر توسط بسیاری افراد به عنوان مقصد گردشگری شده است.

 این تعطیلات کوتاه فرصت خوبی را برای بودن در طبیعت فراهم خواهد کرد؛ ضمن اینکه می‌توانید از مناطق دیدنی شهر مانند تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی، بازارسنتی کرمانشـاه، باغ پرندگان کرمانشـاه، باغ گل کرمانشـاه، پارک کوهستان، سراب نیلوفر، پارک ساحلی رود قره‌سو، سراب قنبر، طاق بستان، بیستون، مسجد عمادالدوله، حمام حاج شهبازخان و. . . دیدن کنید.

طبیعت زیبای خداوند در حاشیه رود ارس و جلفای آذربایجان

منطقه آزاد ارس به‌قدری تنوع در طبیعت و سایت‌های طبیعی دارد که گردشگران در انتخاب مسیر یا مقصد گردشگری به‌سختی می‌توانند تصمیم بگیرند و معمولا همه دوست دارند که به دلیل تفاوت و تنوع از همه بخش‌های این منطقه دیدن کنند. یکی از مواردی که ارس را به عنوان یک منطقه ایده‌آل برای طبیعت‌گردان معرفی می‌کند، کثرت مناطقی است که ‌مهمانان با طیب‌خاطر و احساس امنیت می‌توانند چادر زده و یک یا چند روز را در دامان طبیعت بگذرانند. کمپ‌های چادرزنی در داخل و خارج از شهر جلفا همگی مجهز به امکانات رفاهی و بهداشتی بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. اکثر این مناطق توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی مورد کنترل بوده و امنیتی مثال‌زدنی دارند.

از سایت‌های طبیعی اطراف این شهر برای کسانی که قصد دارند یک روز زیبا را در کنار طبیعت رقم بزنند، می‌توان به پارک ساحلی درنا و حاشیه رود ارس و همچنین مجموعه تاریخی کردشت، منطقه و سد خداآفرین و طبیعت بکر آسیاب خرابه  و همین‌طور طبیعت زیبای کلیسا سنت استپانوس اشاره کرد.

فومن (ماسوله و قلعه رود‌خان) بهشت خدا روی زمین


آب و هوای مناسب، جنگل‌ها و کوه‌های پوشیده از درختان، چشمه‌های متعدد، بقاع متبرکه و امکان تاریخی فرهنگی (ماسوله و قلعه رودخان) فومن را به یکی از قطب‌های گردشگری گیلان و حتی کشور تبدیل کرده است. می‌گویند ماسوله عروس شمال، بهشت خدا روی زمین، زیبایی محض، صفا و صمیمیت و سادگی، هوای پاک با مردمانی پاک و پاک‌نژاد  دارد. پس بی‌شک جای خوبی برای چند روز استراحت و در کنار خانواده بودن است.

چهارمحال بختیاری (شهرکرد) معروف به  بام ایران 

شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و به همین دلیل به بام ایران شهرت دارد. وجود آثار تاریخی همچون قلعه‌ها و همین‌طور اماکن سیاحتی و زیارتی و آب و هوای مطبوع شمار زیادی از گردشگران را رهسپار استان چهارمحال و بختیاری به‌خصوص شهرکرد، مرکز این استان می‌کند. جاذبه‌های طبیعی فراوانی در نزدیکی شهرکرد وجود دارد که معروف‌ترین آنها عبارتند از: گردشگاه چشمه زنه هفشجان و ارتفاعات جهان، پل زمان خان، چشمه کوهرنگ، تونل و آبشار کوهرنگ، دشت لاله‌های واژگون، تالاب بین‌المللی چغاخور و تالاب گندمان.

اردبیل (سرعین) معروف به چشمه‌های آبگرم 

سرعین دارای ده‌ها چشمه آب گرم معدنی است که از کوه سبلان سرچشمه می‌گیرند. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است.

این منطقه همه‌ساله اواخر بهار و فصل تابستان پذیرای ایرانگردان و جهانگردان فراوان است. در این شهر کلی هتل - هتل آپارتمان و ‌مهمانسرا وجود دارد ولی علاوه بر این، مردم منطقه خانه‌های مسکونی و ویلاهای خود را به عنوان ‌مهمانپذیر اجاره می‌دهند.

مناطق بالا تنها بخشی از طبیعت زیبای سرزمین زیبای ماست که فرصت کشف زیبایی‌های بیشتر آن می‌تواند برای تمام اعضای خانواده شیرین و به‌یادماندنی باشد؛ البته پیش از این سفر درباره مجهز بودن خودرو به وسایل لازم و همراه داشتن تجهیزات ضروری مطمئن شوید. این سفر دو روزه و کوتاه فرصت خوبی برای شما فراهم خواهد کرد تا در دل طبیعت باشید؛ ضمن اینکه می‌توانید زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید. برای‌تان سفری خاطره‌انگیز را آرزومندیم.

برای دیدن ایده های مرتبط و جذاب دکوراسیونی و دیدن می توانید مجله منزل را تهیه کرده و از دیدن و خواندن درباره ی مطالب گردشگری و تورهای طبیعت گردی دوست داشتنی لذت ببرید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: نازنین کاسبی

بهاره بازدید : 251 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)
 
خاقانی در شعری می گوید «خرد شاخی که شد درخت بزرگ در بزرگیش سرسری منگر.» همین شعر را تعمیم بدهید به اینستاگرام. جمله بعدی را با صدای جذاب بهرام رادان در تیزر فیلم بارکد بخوانید: «پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی هی آدم.
هفته نامه همشهری جوان: خاقانی در شعری می گوید «خرد شاخی که شد درخت بزرگ در بزرگیش سرسری منگر.» همین شعر را تعمیم بدهید به اینستاگرام. جمله بعدی را با صدای جذاب بهرام رادان در تیزر فیلم بارکد بخوانید: «پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی هی آدم.
 
بهتره قبل از هر قضاوتی یه کم صبر داشته باشیم.» پشت هر اکانت و فالوئری هم همین داستان ها هست. اگر حرصتان درآمده که چرا فلانی این قدر پرلایک است و این قدر فالوئر دارد، باید قواعد بازی را یاد بگیرید. باید به داستان هایی که پشت آن آدم وجود دارد، دقت کنید و بفهمید از کجا و چگونه  به این توفیق نایل آمده. اگر می خواهید از فردا شما هم یکی از سلبریتی های اینستاگرامی باشید با این شش شگرد همراه باشید.

چگونه در اینستاگرام خفن، پرلایک و محبوب باشیم؟
 
 
شگرد یک: مورد عجیب و مهم فالوبک

نصف مال من، نصف مال تو. این را هیچ وقت در اینستاگرام و کلا هر شبکه اجتماعی دیگری فراموش نکنید. اگر شما را فالو می کنند، شما هم فالوشان کنید. چطور دوست دارید آنها شما را ببینند، آنها هم همین حس را نسبت به شما دارند. در فالوبک ندادن یک غروری هست که هیچ کس آن را نمی پسندد. با اینکه شخصیت مجازی آدم ها فاصله زیادی با چیزی دارد که آنها در دنیای واقعی از خود به نمایش می گذارند، با این حال این رفتار شما مصداق کلاس گذاشتن است.

سعی نکنید نفرت انگیز به نظر بیایید. مهربان باشد و دایره مهربانی تان را گسترش دهید. نکته ای در گوشی به شما می گوییم، از ما نشنیده بگیرید اگر می خواهید پرفالوئر شوید تا مدت ها زیاد «add» کنید! با این شیوه می توانید تعداد زیادی فالوئر برای خودتان دست و پا کنید. بعد از مدتی که خودتان پرفالوئر شدید، شروع کنید به آنفالو کردن همان هایی که باعث شدند شما خفن شوید! به همین سادگی.

خیلی از فالوئرهای صفحات عکاسان فریلنسی که در اینستاگرام می بینید از همین روش به دست آمده. بله متاسفانه، دنیای مجازی جای زیاد قشنگی نیست.

شگرد دو: شناخت مارکت!

مارکت را بشناسید. مارکت یعنی کسانی که به شما لایک می دهند و شما را فالو دارند. باید بفهمید فالوئرهایتان با چه چیزی حال می کنند. در دنیای حقیقی هم همین است؛ آنهایی که بلدند به دوستانشان چیزی را بگویید که آنها دوست دارند بشنوند، محبوب ترند؛ برای همین چیزی را پست کنید که دوستانتان دوست دارند در صفحه شما ببینند.

به پست های قبلی خودتان رجوع کنید و ببینید در کدام یک بیشتر لایک گرفته اید. آن پست ها پیام مهمی دارند که فالوئرهایتان با آن سوژه بیشتر حال می کنند. اپلیکیشن های زیادی هستند که می توانند این آمار را برای شما دربیاورند. آنها را پیدا و دانلود کنید. تجربه ثابت کرده موضوعات خاله زنکی طرفدار زیادی دارند. تا حدی خاله زنک باشد اما حواستان باشد مرزها را به خوبی رعایت و ظریف عمل کنید؛ چون خاله زنکی زیاد شما را از چشم دوستانتان می اندازد.

سوژه دیگر پفناله است. از دیرباز در شبکه های اجتماعی آنهایی که شکست عشقی خورده اند، خوب لایک گرفته اند. این نکته را فراموش نکنید. با این حال اگر باز هم سلیقه مخاطبانتان را نمی دانید، با شگرد بعدی ما همراه باشید.
 
 
 
چگونه در اینستاگرام خفن، پرلایک و محبوب باشیم؟
 
 
 
شگرد سه: استفاده از فرمت های جواب پس داده

این یک قانون ازلی- ابدی است. هر شبکه اجتماعی ای بیاید و برود، این قانون کار می کند. پست هایی که احساسات فالوئرهایتان را هدف قرار دهند همیشه جوابگو هستند: پستی از مقام شامخ مادر و پرد، پستی در راستای علاقه به همسر، پستی درباره فرزند نوزاد یا یکی از نوزادهای فامیل و تمام چیزهایی که وقتی فالوئر پست شما را می بیند، نام آوای «آخی» را به زبان بیاورد. راهکار دیگر این شیوه استفاده از فرمت هایی است که مدت هاست در اینستاگرام جواب پس داده: آسمان.

از زوایای مختلف آسمان عکس بگیرید و پست بگذارید. این یک علاقه جهانی است. این رسانه بین المللی این پرسش را مطرح می کند که آیا قبل از اختراع اینستاگرام هم این قدر مردم به آسمان علاقه داشته اند یا نه؟ یا اینکه اختراع اینستا چه تاثیری در افزایش علاقه مردم به آسمان داشته است؟ ترجیحا بک عکس هایتان را آسمان قرار دهید.

روش بعدی عکس است که از زاویه بالا از پاهایتان می گیرید. وقتی با سه، چهار نفر از دوستانتان کنار هم جمع شدید، کفش هایتان را کنار هم قرار دهید و از بالا عکس بگیرید. هر قدر کفش ها و بندهای آنها رنگی تر باشند، شانس لایک شما بیشتر است.

فرمت دیگری از عکس های پرلایک اینستا عکس هایی است که پشت شما به دوربین است و یک نفر پشت دوربین دست شما را گرفته، جوری که انگار دارد شما را از پشت دوربین به جلوی آن می کشاند. اگر اجرایی کردن همه اینها برایتان سخت است، عکس کالکشن بگذارید. مجموعه عکس ها اصولا در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند. در این لحظه با برخی از رایج ترین عکس های اینستاگرام آشنا شدید. حالا از ما راضی هستید یا نه؟

شگرد چهار: توصیه دهان به دهان

تهیه کنندگان سینما می گویند فیلمی در گیشه می فروشد که مردم دهان به دهان آن را به هم پیشنهاد کنند؛ یعنی جمع «الف» که فیلم را می بیند به جمع «ب» بگوید: «فلان فیلم را دیدی؟ خیلی خوب است.» و به همین شکل به صورت هرمی بر بینندگان فیلم افزوده می شود. اینستاگرام هم همین است. اگر پرفالوئری شما را در صفحه اش تگ یا منشن کند، سمیرغ سعادت بر شانه هایتان خواهدنشست. از آنجاست که شما تبدیل به یک «نظرکرده» می شوید و باقی راه دیگر هموار است. اگر دوستی ندارید که پرفالوئر باشد و شما را به دیگران توصیه کند، ناراحت نباشید. اگر راهی نمی یابید، راهی بسازید.

شگرد بعدی کامنت گذاشتن زیر پست کسانی است که پرفالوئرند. بی خود و بی دلیل زیر پست خواص اینستا کامنت بگذارید. افراد زیادی در شبکه های اجتماعی هستند که فقط در کامنت دانی ملت می چرخند. آنها شما را به خوبی رصد می کنند. به ما اعتماد کنید. دیده می شوید.
 
چگونه در اینستاگرام خفن، پرلایک و محبوب باشیم؟
 
 
شگرد پنج: شناخت حلقه اول مجازی ها

عکس از خودتان بگذارید لایک می دهند، عکس از همسرتان بگذارید لایک می دهند، از سوراخ شدن لایه اوزن و نگرانی جهانی نسبت به این موضوع پست بگذارید لایک می دهند، به یک روز خوبتان لایک می دهند. قدر این فالوئرها را بدانید. اینها فرای دنیای مجازی و قوانین پوشالی حاکم بر آن به شما علاقه دارند و کافی است شما فقط به یک پست لب تر کنید! آنها این قدر مهربانند که اگر پست نگذارید، سراغتان را می گیرند و برایتان نگران می شوند. آنها را حفظ کنید و حتما در لایک بک(!) به آنها کوشا باشید. آنها حلقه اول دوستان مجازی شما هستند. راحت از دست ندهیدشان.

شگرد شش: ساعت پست گذاشتن و تعداد پست ها

می خندید؟ این یکی از مهم ترین شگردهای لایک زیاد گرفتن است. ساعت پست گذاشتن را دست کم نگیرید. تحقیقات میدانی ما در این زمینه نشان می دهد ایده آل ترین ساعات برای پست گذاشتن هشت شب تا دو بامداد است. ساعات اوج مصرف اینستاگرام همین بازه شش اسعته است.
 
اگر عکس خوبی گرفته اید که حس می کنید زیاد لایک می گیرد، کمی صبور باشد و در این ساعات پستش کنید: وقت استراحت و آرامش، وقتی که کارمندها از سر کار آمده اند و شماشان را خورده اند و بهعنوان تفریح با گوشی شان ور می روند، زمانی مناسبی برای فک و فامیل که بین پیام بازرگانی سریال ها اینستاگرام چک می کنند. هرچه ساعت پست گذاشتنتان را به شب نزدیک تر کنید، احتمال لایک بیشتر می شود.

فرضیه دیگری هم در این زمینه هست: اصولا ما با نسلی طرفیم که رفتاری شبیه به جغدها دارد! صبح می خوابد و شب بیدار است. حجم رایگان اینترنت شبانه یکی از دلایلی است که نسل جدید را به سمت شب بیداری برده. از شب بیداری های فالوئرهایتان برای افرایش لایک استفاده کنید.
 
چگونه در اینستاگرام خفن، پرلایک و محبوب باشیم؟
 
 
شگرد هفت: روش کثیف خرید فالوئر

این دیگر تیر آخر هفت تیر شماست. بله. این پدیده وجود دارد. آدم ها فالوئر می خرند تا دیده شوند و این شیوه کاملا مرسوم است. خیلی از اکانت هایی که عکس پروفایل ندارند و هیچ پستی در صفحه شان نیست، از همین گونه فالوئرهای فیک هستند. اگر دوست دارید بفهمید چه کسانی فالوئر خریده اند، دو روش میدانی برای تشخیص این عمل قبیح وجود دارد.

به قسمت فالوئینگ های طرف مورد نظر بروید و نگاهی کلی به آنها بیندازید. اگر تعداد زیادی اکانت بدون عکس را که آی دی های مشابهی دارند دیدید، می توانید نتیجه بگیرید که طرف فالوئر خریده. روش دیگری هم البته هست: نسبتی منطقی بین تعداد لایک ها و تعداد فالوئرها.

کارشناسان و کف خوابان(!) این محیط نسبت یک دهم را برای این کسر ذکر می کنند؛ یعنی اگر کسی هزار فالوئر دارد، به شکل بدبینانه و میانگین باید همیشه صدتا لایک داشته باشد. حتی شنیده ها حاکی از آن است که در جایی به نام Instabot می توانید فالوئر را بخرید؛ به این شکل که اول ثبت نام می کنید و تا مدتی به شکل مجانی می توانید از این روش فالوئر کسب کنید و بعد که خوشتان آمد باید ماهی پنج، شش هزار تومان پول دهید.

پروسه آن اینستابات پدرسوخته هم بسیار پیچیده است. اینستابات از طرف اکانت شما زیر پست سلبریتی های اینستاگرام کامنت می گذارد و البته چندین کار دیگر که باور کنید اگر ندانید راحت ترید.
بهاره بازدید : 200 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

18 نمونه طراحی آشپرخانه مینیمالیستی

دسته : دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی

طراحی آشپرخانه مینیمالیستی
گردآورنده: الهه کاشی
بسیار راحت و آسان است که بخواهید یک اتاق نشیمن یا اتاق خوابی مدرن را طراحی کنید، اما زمانی که طراحی آشپزخانه به میان می آید شما باید حرفه ای باشید. اگر شما نمی خواهید شخص متخصصی را برای این کار استخدام نمایید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم، به همین منظور در اینجا 18 نمونه طرح آشپزخانه های مینیمالیستی را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از این طرح ها استفاده نمایید.
برای همه مهم است که، از حداکثر فضای در نظر گرفته شده آشپزخانه استفاده شود، و همه عناصر کاربردی به راحتی و سهولت در آشپزخانه قرار گیرد. بعضی چیزهای ساده تغییرات بزرگ و خاصی را ایجاد می کنند، تنها نیازمند آنید که کمی تخیل را به طراحی هایتان اضافه نمایید.
در ادامه طرح هایی از آشپزخانه های مینیمالیستی مدرن که در عین حال زیبا و کاربردی می باشند را مشاهده می نمایید. تمامی این طرح ها متفاوت می باشند اما همگی زیبا و بی نظیر هستند. اگر به دنبال ایده های الهام بخشی هستید به تصاویر زیر نگاه کنید، امیدواریم طرح مورد نظر خود را بیابید.
 
طراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستیطراحی آشپرخانه مینیمالیستی
تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منبع: topinearth

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 278 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی استادیوم "الماس کویر" در قطر

دسته : معماری ورزشگاه

طراحی استادیوم "الماس کویر" در قطر
مترجم: فائزه میرزائی
طراحی استادیوم diamond of the desert واقع در دوحه ی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 این کشور توسط گروه معماری Fenwick Iribarren انجام پذیرفته است. معماری این استادیوم از شکل الماس و شاخص های معماری اسلامی الهام گرفته است به شکلی که نمای و پوسته ی خارجی آن خطوط شکسته و متقاطعی را تشکیل می دهد که تابش نور خورشید را در جهات مختلف منعکس می کند که این نوع تابش باعث ایجاد حجمی با پرتو های نوری شبیه به الماس های درخشان می شود.  ظرفیت فضای استادیوم تا 25000 نفر قابل افزایش است و مجموعه ای چند عملکردی با سالن های ورزش سربسته، استخر شنا و زمین تنیس می باشد. خطوط شکسته به کار رفته در نمای خارجی این مجموعه به طور کلی حجمی منحنی و نیمه باز را تشکیل می دهد همچنین گفته شده این استادیوم در سال 2019 به بهره برداری میرسد. 
طراحی استادیوم "الماس کویر" در قطرطراحی استادیوم "الماس کویر" در قطرطراحی استادیوم "الماس کویر" در قطرطراحی استادیوم "الماس کویر" در قطر
 
تحریریه معماری آرل
منبع: cladglobal

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 4,835
  • بازدید کلی : 47,276