loading...
جدیدترین های اینترنت
بهاره بازدید : 704 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

تکنولوژی پیشرفته در معماری پل شناور

دسته : تکنولوژی و معماری

طراحی پل شناور
مترجم: الهه کاشی
پس از انقلاب صنعتي و تحولات گسترده قرن بيستم، تكنولوژي به سرعت وارد زندگي بشر شد و آن را دچار تغيير و تحولات اساسي نمود، لذا توسعه و پيشرفت تكنولوژي در دو دهه اخير به اندازه تمام طول تاريخ بوده است. بشر هميشه در طول تاريخ در پي ارضاي خواسته ها و تمايلات خود بـوده كـه از این میان، رسیدن بـه رفاه و امنيت، همواره در اولويت قرار داشته است. امروزه تكنولوژي نقش كليدي را بـه عهده داشته و باعث تأمين آسايش و افزايش رفاه در كـشورهاي برخوردار از آن می شود. 
در این مطلب شاهد یک نمونه از پیشرفت های تکنولوژی در طراحی پل شناوری هستیم که این پل حمل و نقل، در نروژ و به طور غوطه ور زیر آب طراحی شده است. هم اینک مهندسان در حال مطالعه و جستجو برای تحقق طراحی این تونل هستند که برآورد هزینه آن چیزی بیشتر از 25 میلیارد دلار است و تکمیل پروژه نیز تا سال 2035 پیش بینی شده است.
طراحی پل شناور
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: archdaily

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 881 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوند

دسته : نمای ساختمان

طراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوند
مترجم: فائزه میرزائی
معماری: Sstudiomm
موقعیت: ایران، دماوند
سال: 2016
طراحی نمای این ساختمان با بهره گیری از تکنیک های سنتی و دیرینه ی آجر چینی ایرانی و ایجاد طرحی پارامتریک انجام پذیرفته است. ایران پیشینه ای غنی در خلق سازه ها و ساختمان های آجری دارد و متریال های بومی در دسترس مثل خاک رس و آهک امکان ایجاد چنین طراحی ای را فراهم کرده است. یکی از مهم ترین چالش های ایجاد چنین طراحی ای، زاویه ی قرار گیری آجر ها نسبت به یکدیگر است که با بررسی الگو های مختلف، الگویی به دست آمد که در آن زاویه ی آجر ها از 9 تا 27 درجه متغیر است. این آجر ها در کنار یکدیگر بر روی زیر سازی ای فلزی که الگو های مورد نیاز با برش لیزری بر روی آن شکل گرفته قرار گرفته است. این روش به تازگی توسط گروه معماری Archi-Union Architects در طراحی نمای فضای نمایشگاهی با بلوک های بتنی  مورد استفاده قرار گرفته است. 
طراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوندطراحی نمای پارامتریک با تکنیک های سنتی در دماوند
تحریریه معماری آرل
منبع: Archdaily

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 202 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ساحلی

دسته : دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی منزل
مترجم: الهه کاشی
این منزل ساحلی در لتونی و در سال 2015 طراحی شده است که مالک خانه فقط در طول تابستان از آن استفاده می کند. فضای داخلی منزل بسیار روشن و با تم رنگی خنثی طراحی شده است و حس آرامش را به خوبی القا می کند. مبلمان آن نیز به طور ساده ولی با کیفیت بالا انتخاب شده است و بافت طبیعی چوب در مجاورت منسوجات کتان، ترکیب خوبی را ایجاد کرده است. در ادامه می توان به پنجره های قدی اشاره نمود که فضای داخلی را با ارتباط بصری و نور طبیعی درگیر کرده است. این پنجره ها با پرده هایی به رنگ آبی و سایه روشن پوشش داده شده است و حس وجود آسمان را القا می کند.

دکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: archilovers

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 580 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

چهارشنبه های گالری گردی: معرفی و بررسی برنامه های گالری های تهران

دسته : گالری

هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم
گردآورنده: الهه کاشی
گروه آرل در چهارشنبه های گالری گردی به بررسی و معرفی برخی از نمایشگاه های هنری می پردازد. این هفته قصد داریم شما را با نمایشگاه هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم، نمایشگاه پارازیت روی بهشت، هفت شهر عشق - نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و جایگاه SPOT آشنا نماییم. در ادامه با آرل همراه باشید...
1. نما
یشگاه هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم
01 مرداد 1395 لغایت 11 مرداد 1395
16 تا 20
گالری دنا

ناپایداری ذاتی هویت، زیر پای مفاهیم سنتی هویت سیاسی را خالی می کند و از آن جا که نه ماهیت ذاتی زنانه‌ای وجود دارد و نه هویت ثابتی که اصطلاح مذکور بر آن دلالت کند، نمی‌توان از وجود مقوله ی امر زنانه حرفی به میان آورد. زنانگی به واسطه‌ی مفهوم پیچیده، متکثر، تجربه‌پذیر و عصیانگر خود، جای مردانگی و امر مردانه را در دنیای پست‌مدرن می‌گیرد و باید به خاطر داشت این مفهوم نیز باید در محیطی همراه با تجربه‌های گوناگون، به هم‌ریخته و متکثر، ذهن را مورد هجوم خود قرار دهد و نه در محیطی منظم، آرام و ساده. دیگر زنانگی برچسب‌ بیولوژیکیِ حاصل از سلطه و قدرت نیست، بلکه می‌تواند یک سوژه را فارغ از مشخصه‌های زیست‌شناختی در برگیرد.

پارازیت روی بهشت
2. پارازیت روی بهشت
01 مرداد 1395 لغایت 13 مرداد 1395
 11 تا 23
تقابل میان هنر شرق و غرب و ساختارشکنی های از پس آن ، شاید امواج تازه ای نباشد؛اما بدون شک پیوند گلیچ آرت و مدیوم های هنر جدید با ریشه ها و خوانش های متفاوت از فرهنگ بومی منجر به خلق و آفرینش بیانی تازه شده است.
امروزه این ازدحام پارازیت و اختلال باعث گم شدن ماهیت راستین تمام تعاریف بشری مشترک شده است ؛ بهشت و آرمان های متصل به شرح خود بهشت که یکی از مباحث مشترک در ذهن تمامی انسان هاست به عنوان دست مایه ای برای فهم دگرگونی معنایی و ادراکی در ذهن انسان معاصر ، توسط هنرمند انتخاب شده است.
معنا و ادراکی که مؤید حرکت از جزء به کل و متاثر از بی اعتمادی به دنیای دیجیتال است از همین رو هنرمند گلیچ و پارازیت را به عنوان بهترین وسیله برای ارتباط با مخاطب انتخاب می کند تا در ازدحام جهان بینی های موجود در عصر دیجیتال بتواند این اختلال ها و پارازیت ها را در ذهن ما وادار به بازخوانی دوباره نماید.

هفت شهر عشق - نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان
3. هفت شهر عشق - نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان
01 مرداد 1395 لغایت 10 مرداد 1395
10 تا 20
گالری هنر دو (فرهنگسرای ارسباران)
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، دراین نمایشگاه 150 اثرنقاشی از 150دانش آموز با موضوع دیدگاه نوجوانان در مواجهه با فلسفه عرفانی " هفت شهرعشق " عطارنیشابوری به مدت ده روز از ساعت 10 تا 20در گالری شماره دو ارسباران برای بازدید عموم به نمایش درمی آید .

"هفت شهر عشق "یا هفت وادی در اصطلاح عرفان شیخ عطار نیشابوری مراحلی است که سالک طریقت باید طی کند که طی این مراحل را به بیابان های بی پناه تشبیه کرده است که منتهی به کوه های بلند و بی فریادی می شود که سالک برای رسیدن به مقصود از عبور این بیابان های مخوف و گردنه های مهلک ناگزیر است .شرح کامل و تعلیم این هفت وادی ( طلب ، عشق ، معرفت ، استغناوبی نیازی ، توحید، حیرت ، فقر ، فنا) که در واقع راه حضرت عشق است در کتاب "منطق الطیر"در قالب داستان سفر مرغان به رهبری هدهد و حکایاتی که رخ می دهد آمده است.

جایگاه SPOT
4. جایگاه SPOT
01 مرداد 1395 لغایت 10 مرداد 1395
 10 تا 20
نگارخانه آوا
تعیین چارچوب با وجود امکان شکستن محدودیت‌ها، نوعی مداقه را عیان می‌کند. مداقه‌ای بی قید و بند که به دنبال کشف دنیایی فراخ و متفاوت در پس کوچکی و محدویت است. چارچوب نوعی تعیین مرز است، انتخاب قلمرو ست؛ بی آن که لزوماً تحدید باشد. چارچوب حوزه فرمانروایی نقاش است تا با همة آزادی عمل‌ها در مقر خود بر فراز جایگاهی کوچک اما بالا -  اما بلند به نظاره بنشیند.  
تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منبع: galleryinfo

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 683 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

فراخوان مسابقه طراحی مجموعه سردرب ورودی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

دسته : مسابقات معماری

تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ ۱۲:۵۲
 
فراخوان مسابقه طراحی مجموعه سردرب ورودی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان
تحریریه معماری آرل
نمایشگاه بین المللی اصفهان در منطقه روشن دشت اصفهان و در مجاورت کمربندی شرق در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار در حال احداث می باشد که شامل سالن نمایشگاهی، ساختمان خدمات و پشتیبانی اداری، مسجد، رستوران، سالن همایش، محوطه روباز نمایشگاهی، پارکینگ و … می گردد.به منظور طراحی مجموعه ورودی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در سایت روشن دشت،شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نظر دارد،مسابقه ای با همین عنوان برگزار نماید. لذا از کلیه معماران، طراحان و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می آید لازم به ذکر است شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد می باشد.

معیارهای طراحی:
- طراحی با نگرش به هویت و پیشینه معماری ایرانی اسلامی بویژه اصفهان
- واحد خلاقیت و نوآوری با نگاهی فناورانه و توجه به وجه صنعتی استان اصفهان
- تاکید بر معماری پویا و نوگرا به نحوی که تداعی کننده پویایی نمایشگاه باشد
- اجرایی بودن طرح پیشنهادی با در نظر گرفتن هزینه های اجرایی پروژه
- لحاظ نمودن مسایل ترافیکی با توجه به موقعیت قرارگیری و دسترسی نمایشگاه
- توجه به جلوه های شب و روز
- طرح باید قابلیت تبدیل شدن به یک نماد را داشته باشد

الزامات طراحی
تفکیک مسیر سواره و پیاده و دسترسی پارکینگ
پیش بینی فضاهای لازم برای مجموعه نگهبانی(اتاق کنترل، استراحت، آبدارخانه و سرویس بهداشتی)، بلیط فروشی، اتاق میهمانان ویژه، اتاق امانات و ….) به متراژ حدود ۳۰۰ مترمربع
توجه به حریم لوله آب، ایستگاه گاز و تامین دسترسی به ایستگاه گاز از بیرون مجموعه

داوران مسابقه:
دکتر مصطفی کیانی (رئیس دانشگاه هنر اصفهان)
دکتر رامین مدنی (رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان)
دکتر لهون اسدی (مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی اصفهان)
دکتر احسان احمدی (استادیار طراحی شهری دانشگاه تهران)
مهندس علی اعطا (مشاور رسانه ای معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی)

· مهلت ثبت نام:        1395/05/07
· مهلت ارسال مدارک: ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
· تاریخ اعلام نتایج:    1395/06/17

مدارک مورد نیاز جهت ارائه:
پلان به مقیاس ۱:۲۰۰
نماها به مقیاس ۱:۲۰۰
برش طولی و عرضی به مقیاس ۱:۲۰۰
تصاویر سه بعدی روز و شب
شرح طرح مایه و ایده های طرح و سازه در یک برگه A4

شرایط و نحوه ارائه آثار:
کلیه آثار در قطع A1 بر روی فوم برد و حداکثر در ۳ شیت با مقیاس مناسب ارائه گردد.
لوح فشرده حاوی کلیه مدارک خواسته شده از جمله اتوکد نقشه ها ارائه گردد.
لطفا از درج مشخصات فردی در شیت ها خودداری نموده و تنها کد یکتا ثبت نام دریافتی از دبیرخانه را وارد نمایید.
جهت اختصاص کد یکتا، فرم ثبت نام مندرج در انتهای صفحه را دریافت و پس از تکمیل به ادرس ایمیل  designexpo@isfahanfair.com ارسال فرمایید

آدرس دبیرخانه:اصفهان – خیابان علامه امینی – رویروی خیابان فردوس – شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان
حقوق مادی و معنوی کلیه آثار ارسال شده به دبیرخانه متعلق به شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان می باشد و شرکت نمایشگاه می تواند با ذکر نام طراح از آثار استفاده نماید.

جوایز مسابقه:
نفر اول:  لوح تقدیر و ده سکه بهارآزادی
نفر دوم:  لوح تقدیر و پنج سکه بهارآزادی
نفر سوم: لوح تقدیر و دو سکه بهارآزادی

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

تحریریه معماری آرل
منبع: isfahanfair
بهاره بازدید : 822 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی موزه زیرزمینی در چین، به عنوان یادبود زلزله

دسته : معماری منظر

طراحی لنداسکیپ
مترجم: الهه کاشی
در سال 2008 در شهرستان Sichuan، زلزه ی مهیبی اتفاق افتاد که این فاجعه حدود 18،000 مفقود و 70،000 کشته را در پی داشت. به طوری که، یکی از بدترین بلایای طبیعی ثبت شد. لذا دانشکده معماری Tongji، تصمیم بر طراحی و ساخت یک بنای یادبود از این اتفاق داشت و بدین ترتیب، موزه زیر زمینی را در شکاف چشم اندازی طراحی نمود. دیوار های این مجموعه به شکل زاویه دار و فولادی ساخته شده و مسیر حرکتی جذابی را در دل زمین ایجاد کرده است. همچنین، در این مسیرهای حرکتی محصور، نیمکت هایی برای استراحت و تامل بازدیدکنندگان قرار داده شده است. 
این بنای یادبود در پنجمین سالگرد زلزله، در سال 2013 افتتاح شد و ورودی به آن نیز از طریق یک میدان عمومی و یا برج کوچک مجاور آن امکان پذیر است.

طراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپطراحی لنداسکیپ
طراحی لنداسکیپ
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: designboom

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 204 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی بی نظیر گالری سان فرانسیسکو با 8000 گُل

دسته : خلاقیت

طراحی داخلی گالری
مترجم: الهه کاشی
این گالری برای اولین بار در ایالات متحده، توسط هنرمند  rebecca louise law، طراحی شده است. وی با خلاقیت بسیار با استفاده از 8000 گُل، فضایی باشکوه و رویایی ایجاد کرده است، چنانچه گُل ها را از ساقه هایشان به سیم مسی آویزان کرده و آبشارهایی از گُل را ایجاد کرده است.
با توجه به طبیعت و ذات گُل، مراحل زندگی اعم از، طراوت، پژمردگی، خشک شدگی و در نهایت از بین رفتن را به بازدیدکنندگان القا می کند، تا ارزش زندگی هرکس برایش یادآور شود.

طراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالریطراحی داخلی گالری
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: designboom

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 262 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

بازسازی کتابخانه تاریخی با مجموعه کتاب های نادر

دسته : بازسازی

بازسازی کتابخانه تاریخی
مترجم: الهه کاشی
بازسازی کتابخانه تاریخی در استانبول توسط معمار tabanlıoglu انجام شده است. این کتابخانه برای اولن بار در سال 1884 افتتاح شد، همچنین، قابل ذکر است که این ساختمان تاریخی در ابتدا تحت عنوان کاروانسرا فعالیت داشت که دارای فضاهایی از قبیل: مهمانخانه، آشپزخانه، مدرسه ابتدایی و حمام بوده است. در واقع ساختمان کتابخانه، در یکی از منطقه های پر جنب و جوش تاریخی شهر واقع شده است که روبه روی آن کافی شاپی وجود دارد که از زمان عثمانی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم است.
به طور کلی، در طراحی داخلی این مجموعه، طراح با تلفیق معماری باستانی و مدرن، فضایی چشم گیر برای کاربران فراهم نموده است. چرا که وجود باکس شیشه ای مشکی در کتابخانه، کاملا با فضای داخلی آن در تضاد بوده و محل نگهداری کتب دست نوشته و نادر به شمار می رود. همچنین، سقف های گنبدی ساختمان نیز حفظ شده است. 

بازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخیبازسازی کتابخانه تاریخی
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منابع: designboom
archilovers

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 1282 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

معماری و طراحی داخلی موزه بزرگ منطقه ای خراسان

دسته : موزه

موزه بزرگ منطقه ای خراسان
تحریریه معماری آرل
نام پروژه: موزه بزرگ منطقه ای خراسان
موقعیت: پارک کوهسنگی، مشهد، ایران
معمار: محمدامین میرفندرسکی (ایشان 30 درصد پروژه را کامل نموده بودند که متاسفانه درگذشتند.)
سال: 1384-1393
مساحت زمین: 5000 مترمربع
مساحت ساخته شده: 18000 مترمربع
موزه بزرگ منطقه ای خراسان
موزه بزرگ منطقه ای خراسان یکی از سیزده موزه منطقه ای در ایران می باشد و بزرگترین موزه در ایران است. در اصل توسط آقای میرفندرسکی طراحی شده که هنگامی که 30 درصد از این پروژه را تکمیل کرده بود،  متاسفانه درگذشت. این پروژه پس از آن به مشاور گام ما در فوریه 2008 میلادی سپرده شد و در فوریه 2015 میلادی افتتاح شد. طراحی این پروژه با رسالت موزه ای شکل گرفته است، در صورتی که قبلاً شباهت بیشتری به فرهنگسرا داشته است. کمترین تغییرات در معماری خارجی روی داد، در حالی که معماری داخلی و همچنین فضای سبز اطراف موزه و اتصالات موزه به پارک کوهسنگی کاملا دوباره طراحی شده است.
موزه بزرگ منطقه ای خراسان
طرح اصلی توسط آقای میرفندرسکی طراحی شده که از کاخ خورشید در کلات نادری که شامل مقبره سلجوقی است که در اطراف استوانه نادر شاه چند اتاق ساخته شده به صورت هشت ضلعی بوده، ایده گرفته شده است. طراحی میرفندرسکی نیز بسیار تحت تاثیر معماری لوئی کان بود. شرکت گام ما این دستورالعمل ها را حفظ کرده است: معماری سلجوقی، افشاریه و تحت تاثیر لوئی کان.
موزه بزرگ منطقه ای خراسان
ایده اصلی برای معماری داخلی دارای حداقل سبک مدرن است. با استفاده از معماری ایرانی و اسلامی از جمله آثار آینه کاری بسیار پراکنده و الگوهایی در آثار سنگ کاری. این موزه دارای 18000 مترمربع از منطقه ساخته شده است و از طریق تغییرات ما فضاهای نمایشگاهی از 3000 مترمربع تا 5000 مترمربع افزایش یافت. در این موزه تمدن خراسان بزرگ، از دوران باستان تا دوره قاجار، نشان داده خواهد شد.
موزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسانموزه بزرگ منطقه ای خراسان
موزه بزرگ منطقه ای خراسان

تحریریه معماری آرل
منبع: caoi

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

بهاره بازدید : 1548 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

معرفی پاویون آلمان در اکسپو 2015 میلان

دسته : اکسپو 2015 میلان

طراحی پاویون آلمان

تحریریه معماری آرل

عنصر اصلی طراحی این پاویون، سایه بان هایی با پوشش پوسته ای گسترده به شکل جوانه های گیاه است که این سایه بان ها، فضاهای داخلی و خارجی را به هم متصل نموده، نمایشگاه و معماری را با هم ترکیب می نماید و در همان زمان، در تابستان گرم ایتالیا، برای بازدیدگنندگان پاویون آلمان سایه فراهم می کند. 
با اضافه نمودن تکنولوژی جدید سلول های فتوولتائیک ارگانیک (OPV)،این جوانه ها به درخت های خورشیدی تبدیل شدند. پاویون آلمان اولین پروژه ی بزرگ بین المللی می باشد که از این محصول ابتکاری جدید استفاده کرده است. در مقایسه با یک پروژه با استفاده از مدول های خورشیدی معمولی، معماران پاویون آلمان، فرصت انجام چیزی بیشتر از تنها ترکیب فن آوری های موجود را داشته اند. آن ها در طراحی انعطاف پذیر آزاد بوده اند تا پوسته های او پی وی را با ایده های خلاقانه ی خود مطابقت دهند و آن ها را با طراحی کلی پاویون ادغام نمایند.

طراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمانطراحی پاویون آلمان
تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منابع: archdaily
acci

 

 

برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید!

.

 برای دانلود فایل PDF مزایای تبلیغات اینترنتی کلیک کنید

 برای دانلود فایل PDF طرح های اسپانسری ساختمان سازها کلیک کنید

.

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 4,825
  • بازدید کلی : 47,266