loading...
جدیدترین های اینترنت
بهاره بازدید : 265 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟

آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد.

اختصاصی طرفداری - همان چیزی رخ داد که از ابتدای یورو 2016 انتظارش را - طعنه آمیزانه - می کشیدیم. یعنی راهیابی یک تیم سوم شده در مرحله گروهی به دیدار نهایی جام. این که پرتغالی ها با سه تساوی طی سه دیدار مرحله گروهی پا به فینال گذاشته اند برای خیلی ها نیشدار است. همان هایی که اعتقاد دارند پرتغال هنوز با یک تیم بزرگ روبرو نشده و مسیر طی شده برابر ایسلند، اتریش، مجارستان، کرواسی، لهستان و ولز در مقایسه با فرانسوی ها و ژرمن ها و همین طور ایتالیای حذف شده بسیار بسیار آسان تر بوده است. آنها می گویند پرتغال در دیدار نهایی برای اولین بار در یورو 2016 برابر تیمی بزرگ قرار خواهد گرفت.

با این وصف آمار نشان می دهد پرتغالی ها در همان سه دیدار اول مساوی شده توپ را بیشتر از حریفان در اختیار داشتند، بیشتر توپ را در زمین حریف به گردش درآوردند. این که برابر ایسلند 28 بار توپ را روانه دروازه کردند و فقط یک گل زدند. دیدار 3-3 برابر مجارستان هم احتمالا هیجان آورترین بازی جام بود و به زانو درآوردن کرواسی، یکی از بهترین تیم های یورو هم طی نبردی به یادماندنی رقم خورد. پیروزی با دو گل برابر ولز در نیمه نهایی هم بدون حضور په په بهترین مدافع تیم کسب شد که نشان از انعطاف دفاع پرتغال می داد.

پرتغال در نیمه نهایی با ضربه کریستیانو رونالدو سرانجام ولز سمج و جنگجو را به زانو درآورد و نخستین پیروزی اش طی نود دقیقه را جشن گرفت. احتمالا ضربه سر رونالدو برابر جیمز چستر و هنسی سنگربان ولز – پس از سانتر توپی که به نظر می رسید ولزی ها آن را دفاع خواهند کرد - یکی از بهترین ضربات سری بود که از ستاره پرتغالی دیده بودیم. بسیار تماشایی تر از گلی که رونالدو در فینال لیگ قهرمانان 2008 با ضربه سر برابر پتر چک سنگربان چلسی زد. ضربه سر او این جا یادآور ضربه سر و گل پله در فینال جام جهانی 1970 برابر ایتالیا بود. با همان قدرت و همان صلابت.

رونالدو و نانی در نبرد نهایی یورو صاحبنامان میدان به شمار می روند، ولی نبرد مردان میانی پرتغال برابر یکی از دو خط میانی بزرگ یورو – چه فرانسوی ها و چه ژرمن ها – سرنوشت ساز خواهد بود. چالش بزرگ فرناندو سانتوس تا این جا هم همین خط میانی بوده است. حضور چهار مرد میانی که می توانند بین دو محوطه جریمه بدوند و به تعبیری چهار مرد میانی شماره 8 باشند برای او دغدغه ای شده است.  او رناتو سانچز، آندره گومز، آدرین سیلوا و ژائو موتینیو را در اختیار دارد و هنوز به درستی نمی داند با آنها چه کند.

ورود رناتو سانچز در نیمه راه یورو ترکیب پرتغال را نه تنها بهبود بخشید بلکه قدرت آن را بالا برد. ورود او برابر مجارستان و کرواسی بود که کفه را به سود پرتغال سنگین تر کرد. او بود که در پیروزی دیرهنگام پرتغال برابر کرواسی توپ را به نانی سپرد و نانی آن را برای رونالدو ارسال کرد و سرانجام به گل دیرهنگام کوارشما انجامید. او تنها بازیکن گمنامی بود که در یورو 2016 به جهانیان معرفی شده و نمایش ستاره واری داشته است. بازیکنی بسیار قوی، بسیار تکنیکی و بسیار سریع. از آن دسته بازیکنانی که می تواند توپ را از دفاع خودی تا پشت مدافعان حریف حمل کند و دروازه را هم باز کند. احتمالا نقطه ضعف او تصمیم گیری هایش در ارسال توپ و مسیر انتخابی برای جلو رفتن به شمار می رود که در طول زمان - و در بایرن مونیخ - بهبود پیدا خواهد کرد. او و کینگزلی کومان می توانند بدل به ریبری – روبن تازه آلیانز آرنا شوند.

آندره گومز در جناح چپ درخشان نبوده ولی چند حمله اش برابر ایسلند و اتریش نمایانگر توانایی های بالقوه اش بودند. او برابر ولز هم توانست سه بازیکن ولز را پشت سر گذاشته و پاس معرکه ای را برای رونالدو ارسال کند که رونالدو نتوانست توپ را با سینه اش کاملا مهار کند و توپ پس از ضربه او از زاویه تنگ راهی خارج شد. آدرین سیلوا بازیکن کمتر شناخته شده این سیاهه است. او میان این چهار مرد میانی بیشترین کیفیت دفاعی را دارد ولی نمی تواند حمله نکند. ژائو موتینیو را شماره 8 کلاسیک می خوانند. بازیکنی با نگاهی هوشیارانه به فضاهای خالی که سختکوش هم هست. او در فرانسه قابلیت هایش را نشان نداد، با این وصف ضربه پنالتی اش برابر لهستان را به ثمر رساند و در دیدار برابر اتریش هم خوب بود. 

قرار گرفتن این چهار تن در میدان معمولا به حاشیه نشینی و دور شدن از منطقه خود منجر شده است. به همین دلیل معمولا دو تن از این چهار مرد میانی روی نیمکت نشسته و خارج از میدان به سر برده اند. سانتوس هنوز نتوانسته همسازی در این زمینه فراهم سازد. گومز محکوم به بازی در جناح چپ شده و سانچز هنوز به عنوان هافبک میانی راهی میدان نشده است. موتینیو و آدرین بازیکنان سرگردان پرتغال به شمار می روند و حالا در صف نیمکت نشینان قرار گرفته اند. نمایش مردان میانی پرتغال برای فتح جام بسیار کلیدی خواهد بود. آن هم در روزی که په په بازخواهد گشت و بازیکنان یک روز بیشتر از حریف شان در فینال استراحت کرده اند.

پرتغال ناکام مانده با اوزه بیو، فوتره و روی کاستا – پس از هفت نیمه نهایی در تورنمنت های بزرگ– می خواهد طلسم شکن باشد. پرتغال دوازده سال پس از آن که در خانه به رهبری لوئیس فیگو از فتح یورو در 2004 بازماند با پرچمداری رونالدو در آستانه فتح یورو قرار گرفته است. جایی که رونالدو می تواند همان نقشی را که دیگو مارادونا در جام جهانی 1986 برای آرژانتین انجام داد برای پرتغال ایفا کند.


Google
About 142,000 results (0.65 seconds)
Search Results
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ | طرفداری
www.tarafdari.com/.../آیا-رونالدو-می-تواند-مارادونای-پ...
Translate this page
5 hours ago - اختصاصی طرفداری - همان چیزی رخ داد که از ابتدای یورو 2016 انتظارش را - طعنه آمیزانه - می کشیدیم. یعنی راهیابی یک تیم سوم شده در مرحله گروهی به ...
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../529882-آیا-رونالدو-می-تواند-مارا...
Translate this page
24 mins ago - پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد.
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/106910
Translate this page
4 hours ago - آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد. 0 0 0 نظر ...
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikirss.ir/.../آیا+رونالدو+می+تواند+مارادونای+پر...
Translate this page
16 secs ago - ورزش سه: پرتغالی ها خود را برای جدال حساس نیمه نهایی یورو 2016 مقابل ولز مهیا مي کنند. رونالدو و یارانش قصد دارند یک بار دیگر همچون یورو 2004 پای ...
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1002168
Translate this page
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد. مطلب در سایت اصلی ...
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1002551
Translate this page
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ ... پیش بینی بکن باوئر از قهرمان یورو/اسطوره شانسی برای پرتغال قائل نیست. - دیلی خبر ایران ...
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ عصر پنجشنبه 17 تیر 95 | خبرچه
khabarche.ir/.../آیا-رونالدو-می-تواند-مارادونای-پرتغال-...
Translate this page
4 hours ago - عصر پنجشنبه هفدهم تیر ماه 1395 خبر آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7318633
Translate this page
پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد.
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - اخبار فارسی
iran1404.com/?p=1176714
Translate this page
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - اخبار فارسی.
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
barmannews.ir/?p=258662
Translate this page
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. عابدزاده در تمرین نفت شرکت کرد · آرسنال خواستار گای اسمیت شد · احتمال جدایی اسکرتل از لیورپول · مهمترین اخبار ۸ ساعت ...
کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در ۳سال/مسکن به تدریج از رکود خارج می‌شود ...
news.daroghe.ir/.../کاهش-۳۰-درصدی-قیمت-مسکن-در-۳...
Translate this page
3 days ago - وی با اشاره به اینکه از آثار کاهش نرخ سود بانکی می توان به افزایش معاملات مسکن اشاره کرد و افزود: قیمت ... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ - تفریحی
tafrihy.net/.../170086-آیا+رونالدو+می+تواند+مارادونای+... - Translate this page
آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ تیر 17، 1395. پست های مرتبط. مورینیو از دفتر جدید خود در یونایتد رونمایی کرد عکس · تخلیه خوراک پتروشیمی بوعلی ...
معمای یک عکس: رونالدو به بیل چه گفت؟ - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1467910620870268
Translate this page
3 hours ago - تیم ملی پرتغال شب گذشته با دو گلی که کریستیانو رونالدو و نانی در عرض تنها سه دقیقه زدند، 2 بر ... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
کریستیانو رونالدو - زندگینامه کامل کریس رونالدو و حاشیه زندگی او
www.cristyanfarshad.blogfa.com/post-253.aspx
Translate this page
مارادونا ، کلایورت ، فیگو ، هانری و رونالدو ... این دو تا با هم نباشند چون می دانست به فوتبال او ضرر می رسد و وارد حاشیه ها می شود. ... یکی دیگر از این دلیل ها می تواند ترس رونالدو از بحث و جدل مداوم با مرکه می تواند ... نوریا برمودز دوست اسپانیایی رونالدو در پرتغال بود در همان هتلی که رونالدو بود .... آیا از رایان گیگز چیزهایی یاد می گیری؟
آخرین اخبار ورزشی | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/cat/ورزشی
Translate this page
مدافع سابق پرسپولیس نسبت به این موضوع که گفته می شود وی باعث جدایی مهدی طارمی ... فاش شدن حرف های رونالدو به بیل ..... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
دیگه چه خبر : عکس/ گلر پرسپولیس سوار بر وسیله‌ای عجیب
dgchekhabar.com/.../-گلر-پرسپولیس-سوار-بر-وس...
Translate this page
1 hour ago - نام پرسپولیس از هر نامی بزرگتر است/ به زودی همه را غافلگیر می کنم · شروع طوفانی ... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ اقدام جالب برهانی در ...
وان نیوز | 24 در 24؛ هفدهم تیر 95 - اخبار روز
onenews.ir/news/259609/24-در-24-هفدهم-تیر-95
Translate this page
در ستون 24 در 24 می توانید هر شب مهم ترین خبرهای ورزش ایران، اروپا و سایر نقاط دنیا را مرور کنید. شما عزیزان می توانید با ... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
معمای یک عکس: رونالدو به بیل چه گفت؟ - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/c54866152115.html
Translate this page
2 hours ago - تیم ملی پرتغال شب گذشته با دو گلی که کریستیانو رونالدو و نانی در عرض تنها ... می پسندم نمی پسندم .... آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟
رکوردی که رونالدو می‌تواند در یورو بشکند - NazBid.ir
www.nazbid.ir/post/?q=رکوردی...رونالدو+می‌تواند...
Translate this page
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال می تواند در ... مارادونا در ادامه عنوان کرد: رونالدو بازیکنی است که به تنهایی می تواند یک تیم را به مرحله ... آیا رونالدو برای چهارمین بار موفق به انجام هت تریک با پیراهن تیم ملی پرتغال می شود؟ ... بسیاری معتقدند که اگر گرت بیل بتواند با تیم ملی ولز قهرمان يورو 2016 شود، ...
جام نیوز :: JamNews - پست معنادار " علی کریمی" برای هواداران ...
87.107.133.7/detail/News/685521
Translate this page
3 hours ago - آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ اقدام جالب برهانی در ... نام پرسپولیس از هر نامی بزرگتر است/ به زودی همه را غافلگیر می کنم. نمایش نظرات.
مارادونا: عملکرد بیل در یورو بهتر از رونالدو بوده است - وبسایت رسمی ...
90tv.ir/.../مارادونا-عملکرد-بیل-در-یورو-بهتر-از-رونال...
Translate this page
1 day ago - تاثیر این دو همیشه حیاتی است چون در هر لحظه می توانند نتیجه را تغییر دهند. ... پرتغال با رونالدو چنین بازیکنی را در اختیار دارد. .... جدید جذب کرد; ۱۱:۴۵ نگاهی به آمار و ارقام و رکوردهای نیمه نهایی یورو - بخش اول؛ آیا رونالدو دست نیافتنی تر خواهد شد؟ ۱۱:۳۴ ماریچ در یک قدمی پرسپولیس/ او به اردوی اوکراین اضافه می شود؟
داستان عجیب رونالدو در یورو 2016 - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../1073206
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Jun 30, 2016 - خیلی وفت است که در تیم ملی پرتغال همه مسئولیت ها روی دوش اوست. ... موفق به گلزنی در برابر لهستان شود، با رکورد 9 گل میشل پلاتینی در تاریخ یورو برابری می کند. باید دید آیا رونالدو می تواند به این رکورد برسد و بار دیگر ثابت کند هنوز بهترین است؟ ... در انتخابات بعدی متعهد کرده است · مارادونا دنبال مسی!
بازگشت شادمان ولزی ها به خانه(عکس) | ورزش3 - خبر پو
khabarpu.com/k.php?u=2KjYp9iy2q/...
Translate this page
4 hours ago - آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ ... ولزی ها شادمان و راضی به خانه باز می گردند. .... پوگبا می‌تواند به بهترین هافبک تاریخ تبدیل شود.
زندگی نامه کریستین رونالدو - بیتوته
www.beytoote.com/.../biography-cristiyan-ronaldo.ht...
Translate this page
کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. ... خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند. ... نمی‌خواهم این موضوع دوباره تکرار شود. ... او در یک مصاحبه مطبوعاتی در جواب به این سوال که آیا رونالدو بازیکن سال می‌شود یا نه، ... _ قهرمان کودکی رونالدو (مارادونا) بود.
کریستیانو رونالدو :: ورزش 3
www.varzesh3.com/tag/2725/کریستیانو-رونالدو
Translate this page
کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال شب گذشته بار دیگر یک گل استثنایی برای ... این عکس به تنهایی تمام اتفاقات دیدار امشب پرتغال-ولز را بیان می کند. ... نهایی، بالاتر از حد تصور بود و حالا معتقدم ولز نمی تواند از نیمه نهایی فراتر برود. ... مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که گرت بیل در یورو 2016 بیش از رونالدو ...
آیا رونالدو دیگر رونالدوی سابق نمی شود؟ - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=107583
Translate this page
Jan 25, 2016 - کریستیانو رونالدو در 31 سالگی، شاید در آغاز مسیر رو به افول خود قرار دارد و این را از شکل بازی های این فصل او می توان حدس زد. ... پایان رؤیای قهرمانی سه‌شیر/ ایسلند2_انگلیس1 · مارادونا یکی از دلایل اصلی خداحافظی مسی ... به گزارش فوتبال آنلایننابغه پرتغالی رئال مادرید شب گذشته برای دوازدهمین بار در این فصل ...
بررسی تیم ملی پرتغال در جام جهانی / همه نگاه‌ها به سمت رونالدو ختم می‌شود ...
metafootball.com/.../بررسی-تیم-ملی-پرتغال-در-جام-...
Translate this page
Jun 11, 2014 - متافوتبال - آیا یک مرد به تنهایی می تواند قهرمان جام جهانی شود؟ این اتفاق فقط یک بار برای دیه گو مارادونا افتاد که توانست به تنهایی آرژانتین را ...
کریستیانو رونالدو cr731
cr731.mihanblog.com/
Translate this page
کریستیانو رونالدو امشب نقش مهمی در پیروزی 2-0 پرتغال بر ولز و صعود این تیم به ... او اکنون با یک گل دیگر می تواند به بهترین گلزن تاریخ یورو تبدیل شود. ..... اس، در پاسخ به اینکه آیا رئال قصد دارد بازیکنی از لیگ ایتالیا بخرد گفت:" در حال ..... به نقل از آس، دیگو مارادونا در برنامه‌ای تبلیغاتی در پاریس حضور یافت و درباره ...
وعده های دنبال دار هدایتی؛ این بار نوبت به خلیل زاده رسید
www.yaranesadr.ir/وعده-های-دنبال-دار-هدایتی؛-این-بار-...
Translate this page
3 hours ago - آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟ ... حسین هدایتی که از قطعیت تمدید قرارداد طارمی خبر داده بود حالا می گوید تلاش می کند خلیل زاده را پیش از ...
مسی؟ رونالدو؟ پله؟ یا مارادونا؟ چه کسی بزرگترین بازیکن تاریخ است ...
www.varzesh11.com/...رونالدو؟...مارادونا؟.../33756
Translate this page
Mar 20, 2015 - رونالدو؟ پله؟ یا مارادونا؟ چه کسی بزرگترین بازیکن تاریخ است؟ ... دستاوردهای این 4 بازیکن می توانند به ما کمک کند تا، بررسی دقیقی در ... رونالدو فوق ستاره پرتغالی 3 عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با ... هر وقت که صحبتی از بیشترین گل زده در فوتبال می شود اولین گزینه که به ذهن ما می رسد پله می باشد.
پرتغال؛ مدعی همیشه بی‌جام - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی
khabarsport.com/detail/21919/soccer/World-cup
Translate this page
Jun 2, 2014 - آيا كريستيانو مي‌تواند؟ ... پرتغال در جام‌جهانی‌ 2014 به لطف کریستیانو رونالدو می‌تواند تیم خوبی ... نشد تا سیاست جوانگرایی پائولو بنتو سرمربی این تیم به ضررش تمام شود. ... مارادونا: آرژانتین می تواند قهرمان جام جهانی 2014 شود ...
الف - الفاظ زشت کاندیدای منتخب یک شهردر مرحله دوم انتخابات مجلس/آیا ...
alef.ir/vdcdxz0sjyt0kj6.2a2y.html?350828
Translate this page
هیچ کس به من نمی ‌تواند چیزی بگوید چون می دانند هرکسی از قانون تخطی کند پدرش ... و بر فرض تایید آن از سوی شورای نگهبان،آیا نمایندگان مجلس دهم اعتبارنامه او را .... حق و انصاف و مروت و كاهش شكاف طبقاتى و ارزانى و فراوانى ايجاد شود ، بى ادبى اش .... گل تماشایی رونالدو؛ پرتغال - ولز .... مارادونا: حاضرم سرمربی آرژانتین در المپیک شوم.
رونالدو تاریخ ساز می شود - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=رونالدو+تاریخ...می+شود
Translate this page
خبرآنلاین: پس از تساوی پرتغال برابر ایسلند و بازی ضعیف کریس رونالدو، ... مارادونا در ادامه عنوان کرد: رونالدو بازیکنی است که به تنهایی می تواند یک تیم را به ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
آیا عراقی ها می توانند موصل را از ابوبکر البغدادی پس بگیرند؟ نیوزویک: .... این تعطیلات که در ترکیه رمضان بایرام نامیده می شود سه روزه بوده و پس از یک ماه روزه داری در روز سه شنبه آغاز می شود. افزایش حملات .... رونالدو: صعود پرتغال به فینال یورو 2016 نتیجه تلاش تیمی بود ... مارادونا: حاضرم سرمربی آرژانتین در المپیک شوم.
آقای برادر وارد می شود - بیوگرافی کریستینو رونالدو
saeidesbat.tebyan.net/post/49
Translate this page
برای بازیهای قهرمانی جوانان زیر ۱۷سال اروپا بهتیم ملی دعوت می شود و اول بار ... سه بر یک به پیروزی می رسد، آن شبسر آلکس مجذوب هنر جوانکی می شود که می تواند در دو ... ۲۰۰۳ برابرقزاقستان با پیراهن سرخ تیم ملی پرتغال ظاهر می شود و به یورو۲۰۰۴ می رود. ... عاشق دیه گو مارادوناست اما الگوی خود را تیری هانری و لوئیزفیگو می داند همیشه ...
مارادونا%3A بیل بهتر از رونالدو بوده است - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=مارادونا%253A...رونالدو...
Translate this page
18 hours ago - تاثیر این دو همیشه حیاتی است چون در هر لحظه می توانند نتیجه را تغییر دهند. ... تیم‌های پرتغال و ولز از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه لومیرز شهر لیون به مصاف هم می‌روند. ... دل پیرو نظر می دهد/ کدام بازیکن جانشین مسی و رونالدو می شود؟ .... وی در پاسخ به این سوال که آیا مسی بهتر است یا رونالدو، گفت: من هرگز به این سوال ...
جمهور - فیگو:رونالدو میتواند برنده توپ طلا شود
jomhornews.com/doc/news/fa/74261/
Translate this page
فیگو:رونالدو میتواند برنده توپ طلا شود ... پرتغال، معتقد است اگر گل های زده بازیکنان در نظر گرفته شود، کریس رونالدو می ... محقق: آیا از هزاره ها آزمایش (دی ان ای) گرفته اند که آنان را مغول می گویند؟ ... مارادونا: ایسلند می‌تواند برای فرانسه دردسرساز شود.
رونالدو”کمیت”، مسی کیفیت؛ داستان پیرمرد و دریا
dana.ir/News/445686.html
Translate this page
Sep 20, 2015 - هواداران لیونل مسی براین باور هستند که گل های ستاره پرتغالی رئال بیانگر ... به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ می توان رقابت تمام نشدنی لیونل مسی و ... اما رونالدوآنقدر راحتبه گل می رسد که به خود ماهی و لقمه تشبیه می شود. ... اگر احساس نیاز وجود نداشت آیا این پیرمرد و در کل انسان می توانست به زندگی خود ادامه دهد؟
رونالدو وَ مسئله تطبیق پذیری دَر پرتغال | یادداشت - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../یادداشت-رونالدو-مسئله-تطبیق...
Translate this page
Jun 16, 2016 - کریستیانو رونالدو، جام ملت های اروپا یورو 2016، تیم ملی پرتغال تساوی ... رونالدو دَر بازی نخست عملکرد خوبی داشت اما نمی دانم کِه آیا او 100 درصد آماده بود یا خیر. ... دَر بازی دوم این مساله تا حد زیادی می تواند رفع شوَد وَ انتظار دارم رونالدو عملکرد بهتری داشته باشد. ... پرتغال بیش اَز حد بِه رونالدو وابسته اَست | مارادونا ...
ایا حقیقت دارد رونالدو کماست؟ - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?q=ایا+حقیقت...رونالدو...
Translate this page
کریس رونالدو و پسرش:کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) فوق ستاره پرتغالی رئال ... به تازگی تصویری از بدل کریس رونالدو در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. .... مارادونا در ادامه عنوان کرد: رونالدو بازیکنی است که به تنهایی می تواند یک تیم را ...
مارادونا: ولز برتر از پرتغال است - تلگرامی
telegramy.club/news/120396
Translate this page
اسطوره آرژانتینی معتقد است گرت بیل در یورو بهتر از رونالدو کار کرده و اصلا نباید ... جناب خان مدتي است در برنامه ي خندوانه به كارگرداني رامبد جوان بر روي آنتن و از شبكه ي نسيم پخش مي شود. ... هدف و انگیزه آن ها همیشه فوق العاده است چون آن ها می توانند تعیین کننده باشند. ... پیش بازی پرتغال و ولز؛ آیا آتش اژدها ستاره ها را می سوزاند!
چه کسی می تواند پایان بخش این کابوس پرتغالی ها باشد؟ - عصر اهواز
asrahwaz.ir/.../چه-کسی-می-تواند-پایان-بخش-این-کابو...
Translate this page
Jun 6, 2016 - چنین معجزه ای شود همین یورو ۲۰۱۶ است که از چند روز دیگر آغاز می شود. قرعه آسان ... البته که همه قبول دارند، رونالدو در پرتغال تنهاست و هیچوقت با این وضعیت ... نیافتنی تر شد، آیا می تواند به کابوس ناکامی های پرتغال در جام های بزرگ پایان دهد؟ ... تصویر تماشایی از تقلید شادی گلی که بلاتر با آن مارادونا را نابود کرد!
ثروت واقعی کریس رونالدو چقدر است؟ - پاسخ
rozanehonline.com/.../ثروت-واقعی-کریس-رونالدو-چق...
Translate this page
Jun 28, 2014 - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید می گوید از حساب بانکی اش بی خبر است. ... در همان صفحه ای که نام هایی مثل مارادونا و پله قرار دارند". البته شاید این رویا برای رونالدو دیر تعبیر شود چون به همراه تیم ملی پرتغال قطعا نمی تواند همان افتخاراتی که پله و .... آیا داشتن یک سررسید می‌تواند من را آدم منظمی کند؟
[PDF]نامه کریستین رونالدو ندگی ز باشد، که بیشتر با نام )کریستیانو ...
www.8pic.ir/images/trn7d8ok0dzkxkl72.pdf
Translate this page
نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر )رونالد .... این سوال که آیا رونالدو بازیکن سال می. شود ... قهرمان کودکی رونالدو )مارادونا( بود _ ... هنر جوانکی می شود که می تواند در دو گوش راست و چپ و با هر دوپا دفاع حریف را به هم بریزد.
هواداران کریستیانو رونالدو - اخبار رونالدو در پرتغال
ronaldofans.blogfa.com/cat-9.aspx?p=4
Translate this page
اما آیا بایرن در غیاب او در آن حد افت می کند که رئال مادرید و بارسلونا در غیاب مسی و رونالدو؟ بایرن مونیخ به ... (که زیر سؤال بردن بزرگیِ او تنها می تواند موجب خنده شود) کار پرتغال به بازی پلی آف نمی کشید! ..... از گری لینه کر گرفته تا دیه گو مارادونا.
رونالدو باید از مسی یاد بگیرد!
www.dsport.ir/fa/posts/34261
Translate this page
May 27, 2016 - اگر رونالدو روز شنبه در سن سیرو گل بزند بیشتر هم تاریخ ساز می شود و تبدیل ... تا کار به پنالتی بکشد و پیتر چک ضربه پنالتی ستاره پرتغالی را مهار کند. ... در آن زمان مادرید برای جذب رونالدو اقدام کرده بود و سوال این بود که آیا او در یونایتد می ماند یا به رئال می رود؟ ... مارادونا: بیل در یورو بهتر از رونالدو ظاهر شده.
لیونل مسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/لیونل_مسی
Persian Wikipedia
شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این ... همچنین با ۸۰ گل جلوتر از کریستیانو رونالدو رکورددار لیگ قهرمانان اروپا ست. ..... در ۲۷ می، مسی با گل دقیقهٔ ۷۰ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را قهرمان کرد. ...... از روی نقطهٔ پنالتی، در بازی دوستانه مقابل پرتغال به ثمر رساند و نتیجهٔ بازی که ...
آیا کریستین رونالدو در کما است؟ - نازنین ها
nazaninha.ir/search/?q=آیا+کریستین+رونالدو+در...
Translate this page
کریس رونالدو و پسرش:کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) فوق ستاره پرتغالی رئال ... ران به تمرینات بازگشته است و این مهاجم پرتغالی می تواند روز چهارشنبه در مرحله ... به تازگی تصویری از بدل کریس رونالدو در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. .... باشگاه خبرنگاران جوان، دیه گو آرماندو مارادونا روز گذشته در یک بازی دوستانه در ...
فقط کریستین رنالدو
ronaldo137.blogfa.com/
Translate this page
این ستاره ی 27 ساله ی پرتغالی دارای سبک متفاوتی نسبت به دیگر بازیکنان در .... او بازیکنی است که می تواند از شیوه های متفاوت تیمش را به پیروزی برساند. ... رونالدو شود: کریستیانو بازیکن بزرگی است و مدتهاست که تفاوت ها را رقم می زند. ... هواداران بیشتری نسبت به دیگر بازیکن ها دارد ؛ آیا بخاطر صداقت رونالدو نیست؟
ایا رونالدو بازیکن فوتبال در حالت کماست - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=ایا+رونالدو+بازیکن+فوتبال...
Translate this page
فیگو:رونالدو میتواند برنده توپ طلا شود .... رونالدو: نیمار می‌تواند مانند مسی شود ... کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال درباره این سوال که آیا نیمار هم می تواند روزی مانند ..... نام هایی چون پله، مارادونا، کریستیانو رونالدو، کرویف و دی استفانو دیده نمی شود.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 6,891
  • بازدید کلی : 49,332