loading...
جدیدترین های اینترنت
بهاره بازدید : 170 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)
ژوزه مورینیو در دفاع از کارنامه اش در بازی دادن به بازیکنان جوان، نام 49 بازیکنی که برای اولین بار زیر نظر او بازی کردند را تهیه کرد. اما چند نفر از این بازیکنان به راستی توانستند به سطوح بالای فوتبال برسند؟

طرفداری- روز گذشته، ژوزه مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش به عنوان سرمربی منچستریونایتد حاضر شد و از کارنامه اش در بازی دادن به بازیکنان جوان – موضوعی که غالباً از آن به عنوان یکی از نقاط تاریک مربیگری مورینیو یاد می شود – دفاع کرد. مورینیو از بازی ندادنش به جوانان به عنوانی "دروغی که بارها تکرار شده" یاد کرد و در دفاعیه خود، لیستی از 49 بازیکنی که تاکنون از آکادمی باشگاه هایش به تیم های اصلی اضافه کرده را با خود همراه داشت. مورینیو به دلیل کمبود وقت نتوانست اسامی این بازیکنان را در کنفرانس دیروز بخواند، اما با این حال مخالفتی با دادن لیست به خبرنگارانی که مایل به داشتن آن بودند، نداشت.

از 49 بازیکنی که مورینیو آن ها را از آکادمی باشگاه به تیم اصلی رسانده، تقریباً نصف آن ها – 23 نفرشان – تنها یک بار برای تیم های مورینیو بازی کرده اند. 10 نفر از آن ها نیز تنها 2 بار برای تیم های این سرمربی پرتغالی به میدان رفته اند.  اکثر آن ها مدتی پس از انجام اولین بازیشان در تیم اصلی، به تیم دیگری قرض داده یا فروخته شده اند. تنها 14 نفر از آن ها بیش از 5 بار زیر نظر مورینیو برای تیم اصلی باشگاه بازی کرده اند و همین امر موجب شده است تا تئوری بازی ندادن مورینیو به بازیکنان جوان آکادمی تیم هایش - بیش از آنچه خود او تصور می کند – در ذهن فوتبال دوستان نقش ببندد.

هر زمان که بازیکنانی با توانایی تبدیل شدن به فوتبالیست هایی درجه یک و بازی کردن برای تیم اصلی باشگاه را داشته ام، آن ها را انتخاب کرده ام.

مورینیو روز گذشته درباره بازیکنان جوانی که برای اولین بار فرصت بازی کردن در تیم اصلی را به آن ها داده، این چنین گفت:

بعضی از آن ها به نام های بزرگی در فوتبال تبدیل شده اند. آن ها اکنون قهرمان لیگ قهرمانان شده اند یا در رقابت های یورو برای تیم های ملی کشورشان بازی می کنند، و این را باید بدانید که 49 عدد بزرگی است. پس یک بار دیگر شاهد این هستیم که یک دروغ بارها تکرار شده است. گاهی اوقات به نظر می رسد که این دروغ، حقیقت دارد، اما این دروغ تا همیشه دروغ خواهد بود.

در لیست زیر، "تلگراف" تک تک نفرات لیست 49 نفره ژوزه مورینیو را بررسی کرده تا سرنوشت هر کدام از آن ها در ادامه فوتبالشان را نشان دهد.

بنفیکا

دیوگو لوئیز: او که حالا بازنشسته شده است، در آکادمی بنفیکا پرورش یافته بود و در پست دفاع چپ بازی می کرد. مورینیو برای اولین بار او را در اکتبر 2000 در دیدار با براگا بازی داد. لوئیز در آن فصل 25 بار دیگر زیر نظر مورینیو بازی کرد و پس از آن به تیم آلورکا قرض داده شد.

جرالدو آلوس: او در پست مدافع وسط بازی می کرد و اکنون در تیم آسترا جیورجیو در کشور رومانی بازی می کند. او تنها 6 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی زیر نظر مورینیو بازی کرد.


یونیائو ده لیریا:

نونو لارانخیرو: این مدافع کناری تنها یک بار در فصل 2002-2001 زیر نظر مورینیو بازی کرد و در 6 فصل بعد، جمعاً 119 بار برای همین باشگاه به میدان رفت.

ژائو پائولو آندراده: این بازیکن که در رده های سنی یونیائو پرورش یافته بود، اولین بار زیر نظر مورینیو در لیگ پرتغال بازی کرد. مورینیو پس از آن به او اعتماد کرد و 17 بار دیگر به آندراده بازی داد.


پورتو:

کارلوس آلبرتو: مهاجم سابق تیم ملی برزیل قبل از پیوستن به پورتو، 43 بار برای فلومیننزه به میدان رفته بود. او در پورتو توانست به دومین گلزن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

برونو موریس: او دوران حضور در تیم های پایه را در سانتوس برزیل گذراند. موریس تنها 7 بار در فصل 2004-2003 برای پورتوی مورینیو به عنوان مهاجم به میدان رفت، در این بازی ها موفق به گلزنی نشد و یک مصدومیت شدید، دوران حرفه ای فوتبالش را به پایان رساند.

پدرو اولیویرا: او که محصول آکادمی بوآویشتا بود، 5 سال برای تیم ب پورتو بازی کرد و کمتر فرصتی برای حضور در تیم اصلی این باشگاه پیدا کرد. پس از پورتو نیز به ویتوریا ستوبال پیوست.

رینالدو: این مدافع که در تیم ب پورتو توپ می زد، تنها یک بار برای مورینیو بازی کرد و سپس به تیم ویزلا پیوست

جوکا: یکی دیگر از بازیکنانی که اکنون هیچ اثری از او در فوتبال دیده نمی شود. این هافبک دفاعی دو بار زیر نظر مورینیو به میدان رفت، سپس به سانتا کلارا قرض داده شد و به همان تیم هم فروخته شد.

هوگو لوز: مدافع چپی که سال گذشته از فوتبال کناره گیری کرد، دو بار به عنوان بازیکن تعویضی برای مورینیو به میدان رفت و به همان سرعت که به تیم اصلی اضافه شد، از تیم کنار گذاشته شد.


چلسی (دوره اول):

سم هاتچینسون: اولین بار در سال 2007 - وقتی 18 سال داشت و در تیم ملی زیر 19 سال انگلستان بازی می کرد – زیر نظر مورینیو به میدان رفت، اما در طول 7 سال پس از آن، بارها به تیم های مختلف قرض داده شد و تنها 5 بازی دیگر را با پیراهن چلسی انجام داد و بالاخره در سال 2014 به شفیلد ونزدی پیوست.

جیمی اسمیت: در شکست 0-1 چلسی مقابل نیوکاسل در آخرین بازی فصل 2005-2004، تنها 9 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی برای چلسی به میدان آمد. او اکنون در تیم کراولی تاون بازی می کند.

مایکل وودز: دو بار به عنوان بازیکن تعویضی در رقابت های جام حذفی انگلستان به میدان رفت. او در سال 2012 از چلسی جدا شد و به یئویل تاون پیوست. وودز اکنون در هارتل پول بازی می کند.

آنتونی گرنت: تنها بازی گرنت برای چلسی به پیروزی 1-3 این تیم در مقابل منچستریونایتد و در اولدترافورد باز می گردد. او 3 سال بعد از چلسی جدا شد و به سواتند یونایتد پیوست. اکنون در پورت ویل بازی می کند.

بن ساحار: او در سال 2006 با 320 هزار پوند از هائوپل تل آویو خریداری شد. ساحار تنها 3 بار برایا چلسی به میدان رفت و تقریباً در تمام دوره 3 ساله حضورش در چلسی به تیم های مختلف قرض داده شد.

استیون وات: او اکنون 31 ساله است و در هستینگز یونایتد بازی می کند. این مدافع در سال 2002 از آبردین به آکادمی چلسی انتقال یافت. اولین بازی او برای چلسی در مقابل نیوکاسل و در سال 2005 بود، جایی که به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه آخر بازی به میدان رفت. از قضا، این آخرین بازی او برای چلسی بود.

لنی پیجلی: این دروازه بان در قهرمانی چلسی در جام اتحادیه سال 2005 روی نیمکت چلسی نشسته بود. اولین بازی او برای چلسی در بازی آخر فصل مقابل چارلتون بود. او بعدها به میلوال پیوست.


اینتر میلان:

داویده سانتون: پس از اولین بازی اش برای اینتر، 39 بار دیگر پیراهن این باشگاه را پوشید. سپس به انگلستان آمد و 4 سال برای نیوکاسل بازی کرد. اکنون بار دیگر در اینتر حضور دارد.


الن استوانوویچ: این بازیکن که به عنوان وینگر بازی می کرد، اولین بار در ژانویه 2010 برای اینتر به میدان رفت، اما این آخرین بازی اش برای این باشگاه بود و پس از یک سال حضور در سن سیرو به تورینو پیوست.

ماریو بالوتلی:او اولین بازی اش در سری آ را در سن 19 سالگی انجام داد. دو فصل در اینتر حضور داشت و جمعاً 70 بار برای این تیم بازی کرد. پس از اینتر در منچسترسیتی، آث میلان و لیورپول بازی کرد.

لوکا کالدیرولا: در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و سپس به سسنا پیوست. او اکنون در وردبرمن بازی می کند.

جولیو دوناتی: تنها بازی او برای مورینو به حضورش در مقابل لیورنو در جم حذفی ایتالیا بر می گردد. هر دو تیم در آن بازی به بازیکنانشان استراحت داده بودند. او بعدها به لورکوزن پیوست و اکنون در ماینتز بازی می کند.

رنه کرهین: 5 بار برای اینتر بازی کرد، اما پس از یک فصل به بولونیا فروخته شد. کمی بعد بار دیگر اینتر او را به خدمت گرفت، اما حالا در گرانادا بازی می کند.


رئال مادرید:

آلوارو موراتا: به تیم ب رئال مادرید تبعید شد، زیرا مورینیو اعتقاد داشت که او باید "بزرگ" شود. تحت هدایت کارلو آنچلوتی شانس های بازی بیشتری به او داده شد، اما در نهایت با بند بازخرید به یوونتوس فروخته شد. در یوونتوس موفق عمل کرد و رئال مادرید بار دیگر او را به سانتیاگو برنابئو باز گرداند. هدفی کلیدی برای باشگاه های آرسنال و چلسی محسوب می شود.

کاسمیرو: پس از انجام 35 بازی برای رئال مادرید، یک فصل به طور قرضی به پورتو رفت. او مجدداً به مادرید برگشت و به بازیکن فیکس این تیم تبدیل شده است.

ناچو: اولین بازی اش برای رئال مادرید را در سال 2011 انجام داد و از آن زمان تاکنون 53 بار در لالیگا بازی کرده است.

خسه رودریگز: اولین بازی اش برای رئال مادرید را در سال 2012 انجام داد. این مهاجم تاکنون 63 بار برای رئال بازی کرده و 13 گل را به ثمر رسانده است.


خوسلو: تنها بازی اش برای رئال مادرید در لالیگا به عنوان بازیکنی تعویضی در دقیقه 80 بود، هرچند او در پیروزی 1-8 رئال مادرید موفق به گلزنی هم شد. بعدها به هانوفر منتقل شد و اکنون در استوک سیتی بازی می کند.

توماس مخیاس: 3 سال حضور در رئال مادرید، تنها یک بازی در تیم اصلی باشگاه را برای او به همراه داشت. او تنها برای 10 دقیقه در یک پیروزی 0-4 وارد زمین شد. پس از رئل مادرید به طور قرضی به میدلزبرو رفت و سپس قراردادش را با این تیم دائمی کرد.

عمر ماسکارل: تنها حضور او برای تیم اصلی رئال مادرید به زمانی بر می گردد که به عنوان بازیکن تعویضی، جای مسوت اوزیل را گرفت. از آن پس به دربی و اسپورتینگ خیخون قرض داده شده است.

فابینیو: این بازیکن برزیلی تنها 14 دقیقه را به عنوان بازیکن تعویضی برای تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد. او اکنون به ستاره موناکو تبدیل شده است و باشگاه های بزرگی به دنبال او هستند.

پدرو مندس: به صورت قرضی از اسپورتینگ به رئال مادرید آمده بود، اما تنها یک بار در نیمه دوم دیداری در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. او اکنون در رن فرانسه حضور دارد.

خوزه رودریگز: یک بار برای رئال مادرید بازی کرد. بعدها به عنوان بازیکن قرضی در دپورتیو لاکرونیا بازی کرد. اکنون در ماینتز توپ می زند.

دنیس چریشف: دو بار برای تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد و سپس به طور قرضی در تیم های سویا و والنسیا بازی کرد. چریشف اکنون در ویارئال حضور دارد.


سارابیا: این هافبک هجومی یک بار در سال 2010 به عنوان بازیکن تعویضی به جای کریستیانو رونالدو وارد زمین شد. پس از آن رئال را ترک کرد و به لوانته پیوست و 131 بار برای این تیم به میدان رفت. به تازگی به سویا پیوسته است.

خوان کارلوس: مدافع چپی که یک بار برای رئال مادرید به میدان رفت و پس از آن سفری را به عنوان بازیکن قرضی در تیم های اسپانیایی تجربه کرد. اکنون در مالاگا حضور دارد.

دیگو لورنته: 2 بار برای تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد و اکنون به صورت قرضی در رایو وایکانو حضور دارد.

الکس فرناندز: یک بار برای تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد و پس از آن به اسپانیول پیوست.

داوید ماتئوس: مدافعی میانی که 128 بار برای تیم ب رئال مادرید بازی کرده بود، یک بار به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل آیاکس در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار گرفت. اکنون در اورلاندو سیتی بازی می کند.

خسوس فرناندز کولادو: دروازه بانی که 2 بار برای رئال مادرید بازی کرد و اکنون در لوانته حضور دارد.

آنتونیو آدان: دروازه بانی که 7 بار برای رئال مادرید بازی کرد و حالا در رئال بتیس حضور دارد.

خورخه کاسادو: در سال 2010 به خدمت گرفته شد، 130 بار برای تیم ب رئال مادرید بازی کرد، اما هرگز در تیم اصلی رئال مادرید بازی نکرد. اکنون در لیگ دسته دوم اسپانیا و در تیم پونفرادینا بازی می کند.

فرناندو پاچئو فلورس: دروازه بانی که 41 بار برای تیم ب رئال مادرید بازی کرد، اما در تیم اصلی به میدان نرفت. اکنون در دپورتیو آلاوز حضور دارد.


چلسی (دوره دوم):

لوئیس بیکر: تنها 3 دقیقه به عنوان جایگزین اسکار در پیروزی مقابل دربی کانتی در جام حذفی بازی کرد، اما دیگر فرصت بازی به او نرسید و به تیم های شفیلد ونزدی، ام کی دونز و ویتس هلند قرض داده شد.

دامینیک سولانکه: در 17 سالگی به عنوان بازیکن ذخیره در دیدار اروپایی مقابل ماریبور به میدان رفت و به جوان ترین بازیکن تاریخ چلسی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته، تبدیل شد.او پس از آن فرصت بازی در تیم اصلی را به دست نیاورد و به ویتس هلند قرض داده شد. سولانکه پنجمین بازیکنی بود که در آن تابستان به ویتس قرض داده شد.

جان سوئیفت: در آخرین بازی فصل 2014-2013، چند دقیقه ای را به جای ادن هازارد به میدان آمد. در 2 فصل بعد به تیم های روتردام، سوئیندون و برنتفورد قرض داده شد.

روبن لوفتوس چیک: هافبکی که آبراموویچ دوست داشت بیش از دیگر بازیکنان آکادمی، بازی او را تماشا کند. اولین بازی اش را در سال 2014 انجام داد و کم و بیش زیر نظر مورینیو به میدان فرستاده می شد. از موفق ترین بازیکنان آکادمی چلسی در سال های اخیر بوده است.

آندریاس کریستنسن: این بازیکن دانمارکی از تیم برودبی خریداری شد و اولین بازی اش برای چلسی را در سال 2014 و در مقابل شروزبری انجام داد. سپس به صورت قرضی به مونشن گلادباخ پیوست و بالاتر از خرید جدید آرسنال – گرانیت ژاکا – به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل مونشن گلادباخ دست یافت.


برتراند ترائوره: در سال 2010 از آژاکسیو به آکادمی چلسی پیوست. او 3 سال بعد قراردادی حرفه ای با چلسی منعقد کرد. سپس به ویتس هلند قرض داده شد و اکنون دوباره به استمفوردبریج بازگشته است.


Google
About 43,600 results (0.76 seconds)
Search Results
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها ...
www.tarafdari.com/.../نگاهی-به-سرنوشت-49-بازیکن...
Translate this page
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد ... طرفداری- روز گذشته، ژوزه مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش به عنوان سرمربی ...
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها ...
vista.ir/.../نگاهی-به-سرنوشت-49-بازیکن-جوانی-که-مو...
Translate this page
8 hours ago - نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد ... مورینیو برای اولین بار او را در اکتبر 2000 در دیدار با براگا بازی داد. ... ساحار تنها 3 بار برایا چلسی به میدان رفت و تقریباً در تمام دوره 3 ساله حضورش ...
نگاهی به سرنوشت ۴۹ بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها ...
news.yfile.ir/نگاهی-به-سرنوشت-49-بازیکن-جوانی-که...
Translate this page
6 hours ago - نگاهی به سرنوشت ۴۹ بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد. نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ...
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها ...
dailykhabariran.ir/news/106812
Translate this page
8 hours ago - نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد. 0 0 0 نظر. مشاهده ادامه خبر. جدیدترین اخبار : صفحه اول روزنامه های ...
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها ...
sp.shafaqna.com/FA/IR/1001738
Translate this page
نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد. ... که برای پرسپولیسی ها خوب نیست/خلیل زاده تا آخر فصل بازیکن سپاهان است!
وان نیوز | 24 در 24؛ هفدهم تیر 95 - اخبار روز
onenews.ir/news/259609/24-در-24-هفدهم-تیر-95
Translate this page
شما عزیزان می توانید با کلیک بر خبرها، مشروح آنها را در سایت هم مطالعه فرمایید. ... نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد.
رک نیوز » ۴ کشته و ۳ زخمی در حادثه تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور ...
roknews.ir/.../۴-کشته-و-۳-زخمی-در-حادثه-تصادف-۲-د...
Translate this page
6 hours ago - به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مــرواریــد نـــیــوز؛ این ... به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد ...
کیوسک فوتبال
kioskfootball.com/
Translate this page
تصویر : به یاد آلفردوی افسانه ای ... تصویر : رود فن نیستلروی جوان .... به جای گومز · نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد ...
حدادی: تعویض ابتدایی با مکزیک تمرکزم را به هم ریخت ... - خبر پارسی
khabarparsi.com/khabar/?id=6538
Translate this page
مکزیک تیمی نبود که ما را شکست دهد و حقیقت این است که به خودمان باختیم. ... بهترین سنتر آسیا ادامه داد: ... به جای گومزفردا از تراکتورسازی مدل 95-96 رونمایی می شودنگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان دادبرنامه ...
روبن: مطمئنم که بازیکنان حاضر در یورو 2016، در آغاز فصل آماده خواهند بود
khabarver.ir/.../روبن-مطمئنم-که-بازیکنان-حاضر-در-...
Translate this page
3 hours ago - مطمئنم که وقتی رقابت های بوندس لیگا آغاز شود، آنها آماده خواهند بود. .... به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان دادرسمی؛ ...
تمجید جالب گولچ از دروازه بان و مدافع پرسپولیس - تلگرامی
telegramy.club/news/122076
Translate this page
مدافع استرالیایی پرسپولیس به شکل جالبی دو تن از هم تیمی های خود را مورد خطاب ... نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد.
آقای گزارشگر زیر ذره‌بین؛ گزارش بازی پرتغال و ولز - Newis.ir
newis.ir/آقای-گزارشگر-زیر-ذره‌بین؛-گزارش-بازی/
Translate this page
18 hours ago - همین حالا به گزارش اولین بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ رای بدهید. ... می شودنگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان ...
تاریخی ترین بازی های مرحله نیمه نهایی یورو، از فان باستن تا پلاتینی
www.titreno.com/.../تاریخی-ترین-بازی-های-مرحله-نی...
Translate this page
6 hours ago - نگاهی داریم به 10 بازی ماندگار در نیمه نهایی ادوار یورو ... بلژیک از دست داد و در پایان با تساوی بدون گل، راهی بازی فینال شد هرچند که به آلمان غربی .... می شودنگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان ...
گرندپری اتریش؛ گزارش دور سوم تمرینی؛ روز خوب برای فراری، پر دردسر ...
tnews.ir/news/bba865861893.html
Translate this page
5 days ago - طرفداری- سومین دور تمرینی امروز و از ساعت 13:30 به وقت تهران در پیست ... به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان ...
زندگی نامه بازیکنان برتر اروپا - لیگ های معتبر فوتبال در دنیا ...
www.esteghlaltehranfc.com/forum/default.aspx?g...
Translate this page
Mar 5, 2009 - به همان اندازه که پائولو خوش شانس بوده سال ها در سطح اول فوتبال اروپا دوام آورده و .... و به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید در ترکیب اصلی این تیم شناخته شد. .... ژوزه مورینیو (23 آوریل 2000) : رائول ممکن است مانند لاک پشت کند ... زمانی که در سن 17 سالگی نخستین بار برای رئال مادرید به میدان رفتم، ...
بیانیه مرسدس؛ لائودا صحبت های مطرح شده از جانب خود را تحریف شده می ...
newslist.ir › اخبار › ورزشی › طرفداری
Translate this page
7 hours ago - به گزارش ESPN، پس از انتشار صحبت های لائودا به آن شکل، مرسدس طی ... به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان ...
نواک جوکوویچ: باید انسان کاملی باشید تا بتوانید همه توانایی خود را ...
newslist.ir › اخبار › ورزشی › طرفداری
Translate this page
7 hours ago - به نظرم شما باید از هر جهت انسان کاملی باشید تا بتوانید به خوبی توانایی ... به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان ...
ایده آل ما | RSS | اخبار | ورزشی
idealema.com/Contents/RSS/اخبار/ورزشی
Translate this page
مهاجم جوان تيم ملي فوتبال کشورمان اعلام کرد که بازيکن روستوف است و به زسکا .... نگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد.
تیتر روز: 1000 بازی هنوز با قدرت،نگاهی به کارنامه آرسن ونگر ...
www.arteshesorkh.com › ... › فصل 2014 - 2013
Translate this page
Jun 16, 2013 - سرمربی سابق باواریایی ها در صحبت هایی به در اشپیگل گفت:« من ... بازیکنان به این خاطر که گواردیولا اینجاست، از بارسا به بایرن نمی آیند. ..... 06-25-2013, 12:49 PM .... در شرایطی برای اولین بار در 27سال گذشته به بستر خواب غلتیدند که ... جوانی چون مورینیو و گواردیولا هم محال به نظر می‌رسد در عرصه مربیگری.
ویدیو؛ وقتی پاریس به تسخیر پرتغالی ها در می آید (تصاویر اختصاصی)
khabarezendeh.com/اخبار.../ویدیو-وقتی-پاریس-به-...
Translate this page
4 hours ago - ... به جای گومزفردا از تراکتورسازی مدل 95-96 رونمایی می شودنگاهی به سرنوشت 49 بازیکن جوانی که مورینیو برای اولین بار به آن ها میدان داد.
۹۲/۰۵/۰۸ - ۹۲/۰۵/۱۴ - کریستیانو رونالدو
ronaldo.blogfa.com/1392/05/2
Translate this page
در حقيقت اين منبع گزارش داد كه بازيكن ولزي ممكن است كه به زودي راه برنابئو را در پيش ... خسه رودريگز در مقابل اورتون اولين بازي پيش فصلش را بري رئال داشت . ... این روز ها دعوای مورینیو با رئال مادرید و کریستیانو رونالدوعلنی شده. .... این بازیکن جوان با کوله باری از انرژی به میدان آمد و بعد از اینکه 3 مدافع اورتون را داخل محوطه جا ...
رونمایی از موتور جدید گلزنی فولاد / بارش باران کارت در رشت در روز صفر ...
www.dsport.ir/fa/posts/22035
Translate this page
Oct 17, 2015 - دیداری که بغض شهرداری بندر ترکید و تیم یاران غدیر هشتگرد را ... علارغم بازی خوب کیش این تیم ارومیه بود که با استفاده از تجربه هادی اصغری بازیکن نامن آشنای خود به گل سه ... ماهشهری ها که در هفته نخست بدلیل مشخص نبودن تیم یزدی به میدان ... را به تیم میزبان هدیه داد تا این تیم طعم اولین پیروزی را در خانه بچشد.
سایت رسمی استقلال گالری عکس وتصویر - رئال مادرید
babakabiposh.blogfa.com/tag/رئال-مادرید
Translate this page
البته این را نمی‌گویم که اگر مورینیو از رئال برود، من نیز به دنبال او می‌روم؛ زیرا این ... میل نگاهی داشته به بهترین های تاریخ رئال در رقابت های اروپایی؛ جایی که رونالدو در ... او جوان ترین دروازه بانی است که تاکنون در فینال چمپیونزلیگ به میدان رفته؛ ... که در سانتیاگو برنابئو به میدان رفته، بیش از یک بار به تنهایی رئالی ها را به ...
فقط بارسایی ها بیان تو!
www.only-barcelona.blogfa.com/
Translate this page
آردا توران با عقد قرار داد 5 ساله به باشگاه بارسلونا پیوسته است و پس از بازی در .... در این عکس مشخص است که او این توپها را به امضای هم تیمی ها و بازیکنان بارسا ... او در اولین نمایش خود در برابر رئال مادرید با پاس خود زمینه ساز گل زود هنگام نیمار شد. ... و پیکه، رافینیا، پدرو، راکیتیچ، بوسکتس، آلبا و باترا یک بار به این مهم دست ...
مطالب جدیدتر - ورزشی - BLOGFA
vahdatsport.blogfa.com/9107.aspx?p=3
Translate this page
این روزها اردوی تیم ملی ایران در مجارستان از حیث وجود دو ستاره‌ی جوان و البته دورگه‌ی ... و تاکنون 13 بار پیراهن این تیم را برتن کرده است و تنها یک گل را به ثمر رسانده است. .... اسامی و عکس بازیکنان ایران که در اولین بازی مقابل کره به میدان رفتند : .... مورينيو ادامه داد: اگر رونالدو امسال صاحب توپ طلا نشود، احتمالا به اين خاطر است که ...
داستان مورینیو و منچستریونایتد؛ رابطه پنهانی 12 ساله ای که سرانجام به ...
manutdfcnews.blogfa.com/post-7917.aspx
Translate this page
May 27, 2016 - مورینیو در پاسخ به این شعارها، برای هواداران یونایتد دست تکان می داد و در ... "مو" در حالی که می باید در مقابل تیم بی شخصیت و از هم پاشیده مویس به میدان می ... منچستریونایتد و ژوزه مورینیو اولین بار در سال 2004 در سرنوشت همدیگر قرار گرفتند. .... انگلستان هر لحظه بیشتر عاشق سرمربی جوان و دیوانه چلسی می شود.
اخبار رئال مادرید - Real madrid news
realmadrid1999.blogfa.com/category/.../اخبار-رئال-ماد...
Translate this page
خسه رودریگز بازیکن جوان و آینده دار تیم رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا،در بازی های ... مولوني و توشاك با 38 بازي به صد گل رسيدند ، پلگريني با 40 بازي و مورينيو با 42 بازي . ... بازی بارسلونا و رئال مادرید - نگاهی به آمار و ارقام ال کلاسیکو در فینال کوپا ... آنها که برای 37 امین بار، حضور در فینال کوپا را تجربه میکنند،به مصاف ...
خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] - P30World Forums ...
forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › مـوســیـقی
Jan 10, 2007 - اولین بار در ایران ناصرالدین شاه قاجار در سفری که به انگلستان نمود . ..... بعد از انقلاب به من افتخار داد که نقش جوان اول فيلم مسافر شب را بازی کند. ... من در کودکی حدودا ۴۷ فيلم بازی کردم که اولين آنها مراد و لاله بود که من ۶ ... آدم وقتی که سنش کمه با اولين نگاهی فکر مي کنه که عاشق شده و ديگه همه ...... 15-02-2007, 16:49.
لالیگا - .:Sport1 اخبار ورزشی در:.
sport1.persianblog.ir/tag/لالیگا
Translate this page
نکونام ادامه داد: اولین چیزی که در فکر من مهم است اوساسونا است و دوست نداشتم و ... در تمام اسپانیا هوادارانی مانند هواداران اوساسونا ندیده‌ام، آنها هر بار که نیاز به .... در دقیقه 88 هم سانتر عالی رونالدو با ضربه سر خوسلو همراه شد و این بازیکن جوان هم برای رئال گل زد. ... به منطقه خطر جدول نزدیک شود بدون تردید برای پیروزی وارد میدان شده بود؛ اما در ...
مرداد ۱۳۹۱ - Real Madrid Vs Barcelona - blogfa.com
kalbarca-real.blogfa.com/1391/05
Translate this page
ال کلاسیکو با رئال : اخراج په په در حالتی که اصلا پاش نمی خوره به آلوز و به عنوان ... بازی با بایرن - رفت : گل آفساید ریبری که طبق قانون فیفا اگر بازیکنی جلو دید ... + نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ساعت 15:49 توسط (Alireza (Real | یک نظر ... در طول 45 دقیقه نیمه اول رئال مادرید مالک مطلق توپ و میدان بود و 8 بار دروازه ...
مهر 1392 - just fcb - blogfa.com
fcbarcareyhan.blogfa.com/1392/07
Translate this page
این ستاره جوان میلانی چندین هفته است که به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را ... + نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم مهر 1392ساعت 11:49 توسط ریحانه | یک نظر ... داد، با این حال سرجیو بوسکتس اذعان دارد لئو مسی ستاره بی چون و چرا کاتالان ها است. ... برزیلی‌ها در دقایق سرنوشت سازی به گل رسیدند و کاملا تیم برتر میدان بودند.
تاریخچه و بیوگرافی - جان برکفان منچستر یونایتد
www.man-red.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
مطلب حاضر یکی از کاملترین بیوگرافی های مربوط به این بازیکن است که تا به حال به ... اما آیا راز جوان ماندن و زنده‌دلی او در محیط باشگاه خلاصه می‌شود؟ ... هستند كه مي‌توانند جانشين فرگوسن شوند و از بين آنها مورينيو اولين نامي است كه به ذهن مي‌آيد. ..... او نخستین بار در فصل ۱۹۵۶-۵۷ برای منچستر در لیگ انگلیس به میدان رفت و در طی ۱۴ ...
پنج بازیکنی که هواداران تیم هایشان آرزوی خروج آن ها را دارند - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1407336480188846
Translate this page
نمایش هایی از او وجود دارد که حتی تغییر سرنوشت به سود یونایتد را نیز در پی داشته اما در ... در سری آ نیز تنها در 7 بازی به میدان رفت و نتوانست توفیقی را در فلورانس کسب کند. ... کاپ در آسمان ها سیر کرده اید اما نمی توانیدانکار کنید که از اتمام قرار داد بنتنر نیز به همان اندازه خوشحال شده اید! .... شما یک بار دیگه نظر اول بنده رو بخونید.
1+80 راز ناشنیده از دربی - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/.../180-راز-ناشنیده-از-دربی
Translate this page
Oct 29, 2015 - دربی 81 این فرصت را به ما می‌ دهد تا نگاهی به گذشته داشته باشیم. ... علی پروین قبل از دربی دی 79 که هاشمی نسب برای اولین بار بعد از به ثمر ... گل خالی را به اوت زده بود، مورد خطاب قرار داد و با واکنش تند این بازیکن مواجه شد. .... 17 شهریور 57 به جای دربی مهمترین اتفاق درگیری ارتشی ها با مردم در میدان شهدا (ژاله) بود.
4 - کریستیانو رونالدو cr731
cr731.mihanblog.com/page/4
Translate this page
در 15 دقیقه پایانی نیمه اول، بار دیگر بارسایی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما ... سرانجام حملات مداوم رئال دقیقه 85 به بار نشست و کریستیانو رونالدو موفق شد گل .... سرمربی پرتغالی به هواداران قول داد که قدرت بی نهایت رئال در خرید بازیکنان را در ... با این حال،‌اولین حضور مورینیو در الکلاسیکو ها با شکست 5-0 همراه شد،‌یک ...
کلوپ هواداران چلسی (13) (chelsea fc pride of london) [آرشیو ...
javan3.com/archive/index.php/t-702159-p-3.html
Translate this page
به نام او که بزرگترین هدیه اش تنهایی خودش بود با اجازه دوستان تاپیک 13 رو بنده میزنم ... به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها در بازی زیبا موفق شدند .... ای که برای چلسی در لیگ برتر انجام داد، تونست جایزه بهترین بازیکن میدان رو ببره! ..... سیتی پیش از این مسابقه برای اولین بار در لیگ از فصل 1947- 1946 هشت ...
[PDF]چرا باید کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بماند؟!
kayhan.ir/files/fa/publication/pages/.../352_4124.pdf
Translate this page
Jan 29, 2015 - که تیم های صدرنشین به دنبال حفظ فاصله خود با رقیبان هستند. ... تیم فوتبال چلسی که درفصل جاری با جذب بازیکنان گران قیمتی چون سسک ... لوییس و س رمربیگری خوزه مورینیو نگاه ها را به سوی خود معطوف کرد با .... برای اولین بار محققان دانشگاه کنت تالش کرده اند ... در فوتبال ما خواهند داشت، دور و میدان داد.
گزارش ویژه: بهترین، بدترین و گران ترین نقل و انتقالات یک دهه اخیر ...
www.isport.ir/.../گزارش-ویژه-بهترین-بدترین-و-گرا...
Translate this page
سایت Dailymail نگاهی داشته به تاریخچه نقل و انتقالات لیگ برتر در 11 سال اخیر و ... ها ثمر بخش نیست و گاهی خریدی که امید زیادی به آن می رود، به بازیکنی بی اثر و ... این بال ایرلندی، از اولین خریدهای رومن آبراموویچ برای باشگاه چلسی است. ... با 6.5 میلیون پوند به ولورهمپتون فروخته شد و بیش از 83 بار برای تیمش به میدان رفت.
تاریخچه لیگ قهرمانان اروپا - دنــــیـــای فــــــــــــــــــــــوتــبــال
world-sport.loxblog.com/page.php?p=5
Translate this page
هر ساله پدیده های جوانی در این مسابقات درخشیدن را شروع می کنند که بعد ها جهان فوتبال ... یک میلی پوش قدیمی فوتبال فرانسه به نام گابریل هانوت که در اوایل دهه 50 به عنوان ... پاریس پیشنهاد داد، مسابقاتی که در سال 1956 بالاخره به اجرا در آمد و تا به امروز که 45 .... این گل تا پایان باقی ماند و مارسی برای اولین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.
با تمدید ماریچ و سماجت سپاهان، پیوستن شجاع به پرسپولیس منتفی می ...
perspolink.com/با-تمدید-ماریچ-و-سماجت-سپاهان،-پیو...
Translate this page
52 mins ago - به گزارش وب سایت طرفداری، احتمالا با تمدید قرارداد ماریچ، شجاع خلیل زاده در این ... و امروز به فدراسیون نامه زدند که این بازیکن تا پایان فصل با آن ها قرارداد دارد. ... کم شود تا این بازیکن برای دومین بار در پیوستن به پرسپولیس ناکام بماند. ... ژوزه مورینیو در منچستریونایتد مشخص شدندبا تمدید ماریچ و سماجت سپاهان، ...
مطالب جدیدتر - اخبار روز فوتبال - BLOGFA
sohiel71footballnews.blogfa.com/1391/03?p=3
Translate this page
تاريخ : جمعه نوزدهم خرداد ۱۳۹۱ | 11:49 | نویسنده : سهیل رضایی ... او اولین بار در شرایطی میدان سخت و پرهیجان یورو را تجربه کرد که آنچنان ستاره و یکهتاز نبود. ... او با تکیه بر تواناییهای خود توانست نشان دهد که یک بازیکن نیز میتواند به تنهایی ..... و باید امیدوار باشیم که اشتباهات احتمالی آنها، روی سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار نباشد.
بارســــــــــــــــــــــــــــــــلونا
barcelona211.blogfa.com/
Translate this page
هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد مسی پس از دیدار هفته گذشته به آربلوا و ... گزارش ویژه : کابوس آندلس در چهار سکانس؛ / مورینیو در انتظار انتقام از کابوس آندلس ! .... فردای روز داربی اسپانیایی‌ها اولین‌بار روزنامه مادریدی مارکا در خبری به درگیری .... که هدایت بارسا را برعهده داشت، بازیکنان جوان زیادی را به تیم اول آبی و اناری ها ...
Bayern München FC - اخبار
www.bayernmunchenfc.blogfa.com/cat-13.aspx?p=3
Translate this page
به گزارش Bayern München FC و به نقل از بیلد؛ دو ستاره باشگاه بایرن آرین روبن ... در واکنش به تمایل مورینیو برای حضور او در رئال مادرید اعلام کرده است که مورینیو ار ... آنها در تازه ترین اقدام خود ستاره جوان بایرن مونیخ وتیم ملی آلمان را هدف قرار داده اند. ..... باشگاه بارن مونیخ بار دیگر علاقه خود را برای خرید خاوی مارتینز بازیکن ملی ...
دانــــش و دانســــتنیهای فـــوتبال - مربیگری درفوتبال
ballsport.blogfa.com/cat-14.aspx
Translate this page
Feb 1, 2015 - او با بازیکنان صحبت می‌کند و نیازهای آن‌ها را چه به لحاظ فنی و چه به .... پپ گواردیولا، سرمربی جوان و موفق بایرن مونیخ در حالی کار خود را در ..... یکی از قدیمی ترین سوالات در فوتبال و اولین سوالی که یک مربی در ... 3-5-2 ی کونته در یوونتوس جواب داد ، چرا که کاملا با 11 مرد اصلی ..... ارسال پیام با بار اطلاعاتی زیاد 7.
9 - ((عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال))
ronaldocr7f.blogfa.com/author-ronaldocr7f.aspx?p=9
Translate this page
(عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال)) - به نام خدایی که رونالدو را آفرید تا مسی بی ... خسه، مهاجم جوان رئال، که در این دیدار گل دوم را به ثمر رساند، مورد ستایش قرار داد و گفت:" در چنین دیدارهای نزدیکی، داشتن یک بازیکن نابغه مانند خسه می تواند سرنوشت ساز ... برای اولین بار در بازی برابر مالاگا روی نیمکت ذخیره ها قرار داد، به نظر می آمد که این ...
بررسی تخصصی نقل و انتقالات - پایگاه هواداران منچستریونایتد
manchester-united.ir/.../بررسی-تخصصی-نقل-و-انت...Translate this page
Jun 10, 2016 - اما قبل از آن نگاهی می اندازیم به ترکیب ایده آل خوزه مورینیو، سرمربی جدید ... بازیکنانی که بتوانند با خلاقیت خود گره گشای بازی باشند. ... وینگر ها حتما باید در دفاع شرکت کنند و در صورت شرکت نکردن در کارهای .... چون می دانم اولین کسی که در رئال مادرید با وجود بنزما و هیگواین به موراتای جوان بازی داد، مورینیو بود.
چکاوک
www.trial.blogfa.com/Translate this page
2- پنالتی از دست رفته ی گریزمان و گل تساوی کاراسکو در دقیقه ی 79 به بار دراماتیک ... مورینیو بعد از فتح لیگ قهرمانان در برنابئو به رئال پیوست، سیمئونه بعد از این ... نیاز به خانه تکانی اساسی دارد، بعد از دو قهرمانی اروپایی در سه سال باید بازیکنان ... با حضور گوارديولا و كونته كه به ترتيب هدايت سيتيزن ها و آبي پوشان متمول ...
منچستريونايتد | شياطين سرخ - منچستر در قهرمانـــان 13-2012
manunited.blogfa.com/.../منچستر-در-قهرمانـــان-13-20...Translate this page
خبر بازنشستگی فرگوسن کاملا فوتبال اروپا را تحت تاثیر قرار داد و یک شوک ... این اولین بازی رسمی منچستریونایتد با هدایت مویس بود که منجر به قهرمانی در ... من نشان می‌داد بردن با بازیکنان جوان شدنی است و من هم خوب بلدم با آنها کار کنم. ..... این اخراج برای برد رئال که با گلهای مودریچ و رونالدو رقم خورد، کلیدی و سرنوشت ساز بود.
بایرن مونیخ وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/anzalimunchen
حدود یک سال و نیم است که به عنوان بازیکن تیم اول بایرن محسوب می شوم" ..... حریف داشت به شدت از ناحیه زانو آسیب دید و در دقیقه 31 جای خود را به دانته داد. .... تیاگو برای اولین بار پس از بازی مقابل هوفنهایم در 29 مارس 2014 برای بایرن مونیخ به میدان ...... بازیکنان جوان به شدت نسبت به مصدومیت ها حساس هسند به خصوص وقتی بدن های ...
80+1 راز ناشنیده از دربی سرخابي تهران - تماشاگر پلاس
news.tamashagar.com/.../80-1-راز-ناشنیده-از-دربی-س...Translate this page
Oct 29, 2015 - دربی 81 این فرصت را به ما می‌‌دهد تا نگاهی به گذشته داشته باشیم. ... هاشم بیک‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال آخرین دربی برگزار شده بین سرخابی ها به بهانه ... او که در اولین حضور در دربی به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد، سرنوشت دربی 80 را ... علی پروین قبل از دربی دی 79 که هاشمی نسب برای اولین بار بعد از به ثمر ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 4,854
  • بازدید کلی : 47,295